K. Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvor vanlig er det at hans forlover har like klær på bryllupsdagen? Skal din kommendes forlover ha like klær som brudgomen? Takker for alle svar! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Min kommende mann skal stille i vanlig dress muligens med vest, mens hans forlover stiller i nyinnkjøpt bunad fra Gudbrandsdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Hos oss hadde ikke min manns forlover noe spesielt antrekk og jeg synes heller ikke at dette er påkrevd. Hvis brudeparet vil at han skal ha det, bør de også betale det... I vårt tilfelle hadde min mann kjole og hvitt, mens forloveren hadde vanlig sort dress. Begge hadde naturligvis knapphulslsblomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 30. mai 2003 #4 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei! Min tilkommende mann skal bruke sjakett, og jeg tror hans forlover skal ha svart dress med slips til. Dama på utleiebutikken mente at brudgommen og forloveren skulle ha like antrekk, men personlig synes jeg ikke at de skal være like. Hilsen Po Pi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 30. mai 2003 #5 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg vet så vidt hva han skal ha på seg (sjakett), men aner ikke hva hans forlover skal ha på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 30. mai 2003 Hos oss hadde ikke min manns forlover noe spesielt antrekk og jeg synes heller ikke at dette er påkrevd. Hvis brudeparet vil at han skal ha det, bør de også betale det... Ja, selvfølgelig skal vi betale for forloverens antrekk hvis de skal ha likt! Min kjære får selv avgjøre hva han vil, men jeg tror de ender opp i det samme. Takk for svar :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 30. mai 2003 #7 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg har tenkt at de kan begge ha svart dress (må sjekke om forlover har først, jeg gidder ikke kjøpe..) og så vest og slips i samme type, men forlover i mer dempet farge. Brudgommen skal jo være en anelse mer blikkfang enn forlover. Og isåfall kjøper vi vest og slips til forlover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 30. mai 2003 Min kjære får selv avgjøre hva han vil, men jeg tror de ender opp i det samme. Jepp, det gjorde de! De har akkurat vært i brudesalongen :D Begge skal ha sjakett, men med forskjellig vest. Tror det blir stili jeg Gleder meg til å se :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 30. mai 2003 #9 Del Skrevet 30. mai 2003 ............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. mai 2003 #10 Del Skrevet 30. mai 2003 Hos oss skal brudgommen ha sjakett mens forloveren skal mest sannsynlig ha sort dress. Det er fordi jeg synes at hvis forloveren skal ha det samme som brudgommen så skal både brudesvennen og han som følger meg opp også ha det samme og da blir det litt mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 30. mai 2003 Det synes jeg høres flott ut K. Takk! Det var koselig sagt av deg, Ca. :D Lykke til når det blir din tur! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. mai 2003 #12 Del Skrevet 30. mai 2003 Kommer ikke til å stille noe krav om hva forloverne kommer til å bruke, så jeg regner ikke med at forloveden og forlover stiller i samme type klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 30. mai 2003 #13 Del Skrevet 30. mai 2003 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. mai 2003 #14 Del Skrevet 30. mai 2003 Hos oss stiller brudgommen i festdrakt, mens begge forloverne kommer i dress formoder jeg. Har ikke snakket med dem om det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå