Gå til innhold

Hvem skal dele ut kirkeprogrammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal dele ut kirkeprogrammer for dere?

Er det vanlig at de blir delt ut ved inngangen til kirka, eller blir de lagt ut på benkene?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde noen av fjortisene til å gjøre det, det var noen av gjestene som var i 12-13-14-15 års alderen. Passe jobb for dem å dele ut ved inngangen.

Eller så kan du jo spørre akkurat hvem du vil om det.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal legge Kirkeprogrammene bak ved vievannet - det er to bord på hver side der. Våre foreldre skal stå ved inngangen og ta imot gjestene. 12

Skrevet

vi skalha min bror og søster til å dele ut kirkeprogrammene ved inngangen til kirka.12

Skrevet

Hei!

Når jeg gifta meg var det kirketjeneren som delte de ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke alle Kirker som har en kirketjener. HOs oss er det frivillige på søndagsmessene og ellers så gjør man det selv alt etter hvem som er der icon_smile.gif

Men jeg har nå sett hos oss at mange bruker foreldrene, søsken eller legger det bare ut slik som vi skal gjøre det og da forteller jo foreldrene hvor programmene ligger henne icon_smile.gif12

Skrevet

jeg skal ha to forlovere, så da foreslo min mamma at deres kjærester kunne ta denne jobben, synes det hørtes lurt ut jeg. To kjekke gutter i mørk dress er vel heller ikke et dumt syn som møter gjestene... 12

Skrevet

Tre av kameratene til kjæresten min skal dele ut kirkeprogram for oss. De skal også være litt "handy-men" ellers den dagen.

Skrevet

Rett innafor våpenhuset pleier det å stå et bord i "vår" kirke. Her legger vi kirkeprogrammene. Vi skal ned kirken og pynte i morgen, og passer da på å legge ut på stolene der vi skal sitte, legger ut et til prest, et til kirketjener og et oppe hos organisten!

12

Skrevet

Takk for alle svar. Vi har blitt enige om at toastmasteren og hans kjæreste skal gjøre det.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...