Suzy Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 Mulig det bare er jeg som er ekstra lys til sinns, men jeg syns det har vært så trivelig her inne i dag. KOSELIG!!!!!! :D Blir enda bedre humør av det. Takk alle som har "made my day" :kysse: Suz - som er blid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Helt enig med deg!!! Ikke bare er det godt å sitte her inne, men resten av dagen er fylt med solskinn og det er fredag....kan det virkelig bli bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg syns det har vært generelt veldig koselig de siste ukene, jeg. Kranglingen har vært avgrenset til egne tråder slik at man kan unngå dem om man vil - og da får man masse konstruktive og trivelige tråder rundt omkring. ...og så må jeg få tilføye at starteren av denne tråden er av dem som ABSOLUTT gjør forumet koseligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 30. mai 2003 #4 Del Skrevet 30. mai 2003 En herlig dag spør du meg, ute skinner solen, tempraturen stiger, det er 9 dager til ferie (sol og varme).På kg har det også vært en fin stemning, så fram med Ha en glimrende dag og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. mai 2003 #5 Del Skrevet 30. mai 2003 Henger meg på her. Selvom dagen i seg selv ikke har vært så voldsomt bra enda, blir jeg som regel i godt humør av å gå inn her. Og idag har det vært hyggelig og behagelig her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 30. mai 2003 #6 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei Suzy Jepp, flotters dag dette! Solen varmer og alt er bare velstand. Og akkurat nå befinnre jeg meg ca. en halvtime sør for deg! Elverumsjinte du joh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja jeg er fra Elverum - hvor er du da? Våler??? Så gøy!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 30. mai 2003 #8 Del Skrevet 30. mai 2003 Bingo! Sitter på terassen hos min far og mor, eller, i det minste snart! Skogfylket power! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 30. mai 2003 #9 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg henger meg også på her. Heldigvis har jeg styrt unna krangler og det som ellers har pågått.... Ha en fin fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 30. mai 2003 Heia Hedmark!!! Moro å treffe en lokalkjent her inne - også Tori-fan på toppen av det hele. Tror jeg liker deg Suz - som ikke ble noe mindre glad av denne tråden her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 30. mai 2003 #11 Del Skrevet 30. mai 2003 Me like you too, Suzy tiger :blunke: Og solen skinner over Solør, så da stakk jeg likegodt ut for å nyte! Ha en god dag videre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 30. mai 2003 #12 Del Skrevet 30. mai 2003 Henger meg på jeg og Syns egentlig det har vært en koselig uke her inne, KG har i alle fall hjulpet meg igjennom noen kjipe dager! :kysse: til alle Har akkurat fått is på jobb og vunnet en flaske vin; kunne det vært bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. mai 2003 #13 Del Skrevet 30. mai 2003 Det er jo når det er litt krangling at det er litt gøy da- for mye dikke-dakk blir kjedelig. Synes nå jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 30. mai 2003 #14 Del Skrevet 30. mai 2003 pønk: Kooozemoooze! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mai 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 30. mai 2003 Heia Retz!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 30. mai 2003 #16 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg synes det er mest fine dager her jeg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 30. mai 2003 #17 Del Skrevet 30. mai 2003 Ja jeg er fra Elverum - hvor er du da? Våler??? Så gøy!!! Suz Jeg er ogsaa Hedmarking/Soloering! Morro og se "lokal" kjente! Enig i at det er en flott dag!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 30. mai 2003 #18 Del Skrevet 30. mai 2003 pønk: Kooozemoooze! Hei du rypa !! Er det her du beveger deg innimellom !! *zmazk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 30. mai 2003 #19 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg vandrer litt overalt, vettu, pønk. Særlig i disse eksamentider er vandringslysten påtrengende og intens. *kline* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #20 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg vandrer litt overalt, vettu, pønk. Særlig i disse eksamentider er vandringslysten påtrengende og intens. *kline* Ja, det er merkelige greier, det der. I eksamenstida er gulvet skinnende rent, skittentøyskurva tom, vennene fornøyde fordi jeg ringer dem ofte, og nettet ofte besøkt! Jaja, trøsten er vel at herligheten ender... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå