Skusla Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 Nå har jeg prøvd å poste fem innlegg i forumet i dag, å hver gang jeg trykker på send, så står siden leeeeenge, så kommer det opp sånn feilmeldingsside.. Altså at jeg faller ut fra hele kg, og den pokkers hvite siden med svart feilmeldingsskrift gliser til meg i all sin prakt. Nå skal det bli spennende å se om jeg får sendt DETTE innlegget da; men OM jeg er så heldig; HVA KOMMER DETTE AV DA??? Meget irriterende for utålmodige frøkner som meg selv!
Gjest Admin'C Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Hvis u bruker for lang tid på inleggene tror jeg dette kan skje.
Skusla Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2003 Hva sier feilmeldingen da? Vi ekke synske Standard feilmeldingsside.. Sånn: http://www.trogjks.no/ Det tok laaaang tid, før noe skjedde etter jeg sendte innleggene, å så kom den siden der... Men men, det ordnet seg hvertfall til slutt! :D Takk for svar....
Gjest Admin'C Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 Hva var løsningen da? er spent, vil vite det til neste gang hvis det er mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå