Gjest LoisLane Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 Har planer om å kjøpe trampoline til ungene. Er det noen forskjell på dyre og billige trampoliner? Hva er viktig å se etter? Og hva med sikkerhetsutstyr?
ellapille Skrevet 30. mai 2003 #2 Skrevet 30. mai 2003 TENK PÅ SIKKERHETSNETT RUNDT TRAMPOLINEN. OG IKKE LA STORE OG SMÅ BARN BRUKE DEN SAMTIDIG. TYNGDEN AV DE STORE VIL GJØRE SÅNN AT DE SMÅ BLIR KASTET AV OG KAN SKADE SEG SKIKKELIG. OM DET ER FORSKJELL PÅ DYR ELLER BILLIG TRAMPOLINE VET JEG IKKE.
dronning Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 kjøpte trampoline te ungene mine i fjor..den betalte jeg 1500 kr for! Ja,å ikke ha stor forskjell på vekten te barnet er viktig,regelen hjemme er max 2 barn samtidig...!!
Gjest Stine Skrevet 15. april 2013 #4 Skrevet 15. april 2013 Sats på dyr trampoline... En billig har ubehagelig sprett ... Ser du den med sikkerhetsnett er den som en lekegrind.. Den funker for små barn p.g.a fjærene er korte.. Duken er hard.. Dette gjør + for de minste, de som trikser vil slå seg og de som er store vill få ubehagelig sprett, de små vil få Ok sprett, fordeling nette er på innsiden, du kan få kjøpt billige trampoliner med nett på innsiden, men t.d jumpking har det, men de er dyre da, men UTROLIG god holdbarhet, har hoppet på min med ski for å øve på triks, den er fortsatt like fin etter 8 år (duken er litt mykere og fargen på kantbeskyttelsen er falma i farge p.g.a sola )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå