Gå til innhold

~Ditt pinligste øyeblikk~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften taler vel for seg selv. Men for å få dere "på gli", kan jeg vel starte med en av mine mest pinligste øyeblikk. Heldigvis var jeg ikke gamle jenta, men du verden som jeg husker det den dag idag.

Mamma og pappa hadde besøk av et vennepar med 2 barn; en datter og en sønn (la oss kalle ham Henrik). En eller annen gang i løpet av kvelden, fant Henrik og jeg ut at vi hadde en kjempe-mulighet til å finne ut av det med forskjellene på gutter og jenter :roll: .

Så når min mor åpnet baderoms-døren, fant hun meg liggende på ryggen på gulvet, mens Henrik stod over meg med ett ben på hver side for at jeg skulle se bedre. Jeg var virkelig interessert og fascinert, men det tror jeg ikke mamma tok hensyn til.

Det ble litt ståhei den kvelden, ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt pinligste øyeblikk må ha vært du jeg tok med min første kjæreste hjem for å hilse på mamma og pappa, og pappa presterte å kalle meg for en prompebukk...

Skrevet

:hoho:

Begge deres historier er utrolig morsomme....og pinlige!

*hehe*

Hmm......jeg må tenke etter litt mer.....mange historier, men hvilken er den som satte mest spor som pinling.....??

*grubler*

Skrevet

hehehe, vel siden jeg ikke klarer å velge, så slenger jeg ut en av mange pinlinge episoder.

Vel, det var mai-vær i London..1997...var på en romantisk hagepub i en bakgate......satt på date med den stilige mannen, slips og hele pakka....men alikavel kul nok til at vi begge bestiller Fosters Ice på boks. Vi smiler til hverandre....solen er varm, og han åpner sin øl. SKWITCH!...han smiler og tar en sipp. Jeg gjør det samme, åpner boksen SKWITCH!...men brekker en negl under forsøket på å åpne den. (som han HELDIGVIS ikke så)...PHEW!!!

Jeg tar også og hever boksen og vi ser hverandre dypt inn i øynene mens vi drikker. *ler så jeg rister når jeg skriver nå*.....og så når jeg skal senke ølen så sier det: BOOOIINNNG!!!!, jeg hadde satt fast den derre fliken på ølboksen opp i nesen!!!!!

:hoho:

Gjest Poirot
Skrevet

Drev med cybersex da sambo bodde hjemme (kjedet meg pga han spilte Playstation med kamerater i samme rom), for første gang i mitt liv.

Så kommer hans mor (meeeget pen frue) ned for å hilse på oss.

Så går hun pokkern meg bort til meg og sier" Hva driver du med da, Donpero, du kjeder deg vel?"

Ville jo vært litt mystisk hvis jeg lukket skjermen, så jeg smilte pent og s ingenting i min sedvanlige søte tone.

Så går hun bort og begynner å LESE på skjermen!!!! :oops:

Og der stod det litt av hvert, kan dere tro.

Var vel ikke den kjekkeste svigerdatteren i byen, da.

Og gutta (som visste hva jeg drev med) lo seg ihjel.

Nei, det var jævlig.

Skrevet

Akkurat i dag, vil jeg si at det pinligste hittil var å komme duggfrisk og stødig på skolen og være klar for eksamen....

Da jeg skulle lese på oppslagstavla for å finne riktig eksamen og tilhørende klasserom, stod det kun elektronikk, elektronikk og matte.

VI skulle da for søtten ikke ha matte :o Men fysikk. Parallellklassen skulle ha matte....

Så da kom jeg tre dager for tidlig :ler: Jeg prøvde å stille meg i et hjørne i foajèen og lot som jeg tekstet tekstmeldinger og håpet at ingen fra parallellklassen så meg, for så å liste meg ut av bygget og trippe nonchalant bortover mot bussen igjen :murvegg: Tra-la-laaa *plystre muntert*

Visste ikke om jeg skulle le eller grine :lol:

FYTTIKATTA! ER det mulig ? :hoho:

Skrevet

Det må ha vært den gangen jeg var dødsforelska i en gutt jeg ikke kunne være forelska i. Han var nemlig sammen med en venninne av meg. Jeg holdt dette helt for meg selv og skrev om ham i dagboka mi.

En kveld hadde jeg besøk av ei jente jeg kjente bare såvidt. Hun ventet på rommet mitt mens jeg spiste middag. Dagen etter var det satt ut rykter om at jeg var forelska i denne fyren. Ingen tvil om at hun hadde lest i dagboka mi!!

Jeg tror aldri jeg har vært så flau som den dagen!

Denne jenta ble aldri noen nær venninne akkurat. :evil:

Skrevet

-Første gang på apotek for å kjøpe "donger":

Dama spør om jeg skal ha "store eller små"....hæ?

Ehm....."tenker meg om".....og sier følgende bevingede ord:"tror han har sånn passe stor".......

Hun mente pakninger,dah!!!!!!!!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Hmmm.. jeg har nok opplevd mange pinlige ting, men det er spesielt en jeg husker.

Det ene var en gang for mange år siden, pappa fikk besøk av en han jobbet sammen med. Når jeg var liten bodde denne mannen, la oss kalle han NN, nede i vår hybelleilighet en liten periode.

Jeg var meget bortsjemt og gjorde som jeg ville når jeg var liten, og av en eller annen grunn hadde jeg bestemt meg for at han likte jeg ikke. Om det var noe han hadde gjort eller ikke vites ikke den dag i dag.

I alle fall, vi sitter ute sammen med min familie, han og kona, og noen andre fra jobben til pappa. Jeg var vel i 15års alderen hvor ting var fryktelig pinlig.

Da PLUTSELIG henvender NN seg til meg å sier: Husker du den gangen du BÆSJA på trappa mi??? Da hadde jeg altså gjort fra meg rett utenfor døra hans ( jeg var to- tre år, så det kan unnskyldes) og han kom ut å trakka rett i det. Mens jeg sto å gjemte meg bak ett tre å fniste... :o

Jeg trodde jeg skulle dø av skam, å jeg får høre den historien enda. ( Det er omtrent den første min far forteller de kjærestene jeg har kommet hjem med) Meget pinlig, men veldig morsom i dag.... :ler:

Gjest Poirot
Skrevet
-Første gang på apotek for å kjøpe "donger":

Dama spør om jeg skal ha "store eller små"....hæ?

Ehm....."tenker meg om".....og sier følgende bevingede ord:"tror han har sånn passe stor".......

Hun mente pakninger,dah!!!!!!!!!! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

:hoho::hoho:
Skrevet

Syns den dama på apoteket var dum,jeg!

*megge* :evil:

Skrevet

Hele livet mitt består av pinlige øyeblikk...er ekspert på området!!!!

Det aller siste jeg har gjort må være en mnd.tid siden. Jeg kom rett opp av badekaret kun for å oppdage at undertøyet mitt hang ute på snora....hoppet i buksa(som holdes oppe av en snor) heiv på en topp, putta mobilen i den ene lomma og tobakken i den andre, og sprang ut. På tur til snora hilste jeg på naboen som sto og satte opp strømgjerde noen få meter fra huset vårt....jeg slapp buksa, og tyngdekraften satte inn .......Så der sto jeg da....i bare rævva...midt på jordet :oops:

Skrevet

Jeg kan ikke huske noe nå i skrivende stund. Skal slenge det opp hvis jeg kommer på noe! :D

Men jeg husker jeg var i byn på en 17. mai. Så kom det en gammel dame ut fra doen, en slik fin frue. Og rett etter henne i buksehempen har hun en hel dorull hengende etter seg. :lol:

Skrevet

Jeg driter meg ut rett som det er,

denne er hentet fra min periode som aktiv hundeeier.

Jeg hadde stillt opp i en lydighetskonkurranse, og visste at både jeg og de andre jeg kjente hadde blitt filmet av en kar. Etter at konkurransen var over, kom jeg på at jeg hadde gått glipp av en øvelse til kameramannne(som også hadde hatt med seg en hund i ringen). Det er en øvelse som heter "Stå under marsj" som jeg visste han hadde slitt med. Jeg spurte høyt og tydelig, foran alle sammen, "Hei, kan jeg få se på ståen din?"

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Gjest Embla s
Skrevet

Uff, jeg tråkker i baret/salaten/what ever rett som det er. Det rare er derfor at det er så vanskelig å erindre en passende historie her og nå 8det er mye å ta av). Tror det har å gjøre med hjernens fantastiske fortrengningsfunksjon å gjøre...

Men:

Jeg har selvfølgelig gått i "er du gravid-fella" (vedkommende var slett ikke gravid, men forsøkte å ta av noen kg :roll: )

Også var det utrolig pinlig når jeg skrev et "gjest" innlegg her på KG og ei jeg kjenner IRL bare måtte skjønne at det var meg.... (grunnen til at jeg var "gjest" var jo nettopp fordi jeg ville være fri til å skrive dumme/tåpelige ting.....)

Uff nei, orker ikke dvele mer ved pinlige episoder :oops:

Skrevet

Sommeren jeg var 16 var hele familien på ferie i Finmark. Vi skulle være der hele sommeren og bodde på et internat.

En natt lurte jeg og lillesøster oss ut av rommet og inn på et toalett i kjelleren for å smugrøyke. Vi hadde så vidt tent røyken da brannalarmen satte i gang og ule i hele bygget. :o På vei opp trappene fra kjelleren traff vi på en hel haug av de andre gjestene. De sprang nedover trappene for å komme seg ut, og flere av dem gråt og var skikkelig redde.

I enden av trappen var det en tavle der det stod at "brannen" var på toalettet i kjelleren, og personen som gikk ned for å sjekke kom opp igjen med seg en resten av sigaretten som vi hadde kastet fra oss i panikk.

De skjønte fort hvem det var, og folk mobbet oss resten av sommeren :ler:

Skrevet

Sommeren jeg var 16 ble jeg invitert til en gammel vennegjeng fra en skole jeg hadde gått på i 1. og 2. klasse... Det var en kjempekoselig helg, bortsett fra at fredag kveld...(selvfølgelig!!! :roll: )...viste verten fram en video faren hans hadde tatt under et skolearrangement... Hvem ble zoomet inn i EVIGHETER tror dere??? joda... lille meg....med fingeren planta godt opp i nesa.... :oops: :oops:

Hvorfor gjør voksne sånt??? De må da skjønne at det kan få pinlige konsekvenser for barnet som voksen!!!??? Er jo merka for livet... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg husker med gru en påske for 12 år siden da jeg var med en tidligere kjæreste og foreldrene hennes på hyttetur.

Vi klarte ikke holde oss på matta selv med foreldrene hennes i naborommet, og etter en stund havnet vi i en stilling som er mest kjent som halvparten av 138. Der likte vi oss ganske godt :tunge1: , og jeg må ha slumpet til å gjøre noe riktig - for etter en stund kom hun. For ikke å vekke foreldrene med stønnene sine bet hun tennene sammen... - den eneste ulempen med denne gode idéen var at mellom tennene befant p###en min seg... :oops: :oops:

De ble med andre ord vekket av mitt smerteskrik... :sjokk: og det var litt vanskelig å bortforklare situasjonen... :oops:

Skrevet

Mitt desidert pinligste øyeblikk må ha vært når jeg skulle være med en av mine ekstyper hjem for første gang. Vi kom inn i stuen og jeg skulle hilse på moren hans og der rett foran meg står en av mine mest forhatte lærere fra ungdomsskolen. Av den typen som jeg konstant hadde sendt sure bemerkninger til, hvor det at vi ikke likte hverandre var temmelig gjensidig. Klarte ikke å holde maska jeg da, og måtte rett og slett gå ut igjen :-?

Skrevet

i 18-årsalderen var jeg primal scream-fan på min hals. min bestevenninne og jeg var vel omtrent like fanatiske. da de skulle spille i oslo kjøpte vi billetter til konserten så snart de ble lagt ut for salg. vi pugga spillelista fra konsertanmeldelser i nme og melody maker fra den første delen av turneen (som begynte i uk.)

morbid nok sto vi og hoppet og hylte over disse bladene som akkurat den uka hadde nettopp avdøde kurt cobain på forsida. personalet på innova må jo ha trodd vi bare hatet nirvana så dypt og inderlig som mulig var.

da den store kvelden kom, fikk vi inne på sentrum scene øye på vokalisten bobby gillespie som sto og pratet med dj'en som varmet opp. det var nesten så vi hvinte av fryd, før vi kastet oss over stakkars bobby da han kom intetanende ut av dj-boksen. min venninne var ganske frampå, mens jeg var noe mer tilbakeholden. bobby viste seg å være særs høflig og tålmodig med sine fjortis-fans, og spurte hvilke album vi likte best, og hvilke sanger vi likte best, og ristet beklagende på hodet da jeg spurte om de hadde tenkt å spille min favorittsang.

jeg må nå understreke at vi på dette tidspunktet fortsatt var klinkende edru.

min venninne skravla med bobby, svær i kjeften som hun var, mens jeg begynte å føle meg litt uggen.

og så var det at jeg kastet opp. på bobby gillespies slangeskinnsboots.

det var bra pinlig. her møter jeg idolet mitt, helten min, selveste bobby gillespie i egen høye person, og hva gjør jeg?

KASTER OPP PÅ HAM.

historien er ikke komplett uten å nevne at ting faktisk gikk bedre utover kvelden. sånn ca fem sanger ut i konserten fester bobby blikket på meg (gannske synlig i min oransje skjorte på første rad, og sikkert ganske uforglemmelig med min noe bisarre form for tilbedelse), peker på meg, sier 'this one is for you', og så drar de i gang yndlingssangen min. som de egentlig ikke skulle spille.

da var det nesten så jeg kastet opp litt mer av pur lykke.

det er vel overflødig å si at i tillegg til å være den pinligste episoden jeg aldri glemmer var det en stor opplevelse.

og da konserten endelig var over, fikk vi sannelig lurt oss backstage og. da klarte jeg faktisk å ikke spy på noen.

det tok vel et par uker før vi landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...