Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #1 Skrevet 30. mai 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...063&item=269385 Nå jenter, hvem er dere? Den sterke venninnen, storesøsteren, nabokonen eller den gamle tanten? Selv har jeg bare det beste i alle kategoriene
Gjest Missuganda Skrevet 30. mai 2003 #2 Skrevet 30. mai 2003 Jeg bruker ulike hatter i ulike situasjoner.... :blunke:
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 Dvs at du også bare har det beste av dem alle? Det gjelder å formulere det så flatterende man kan for seg selv
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #4 Skrevet 30. mai 2003 Har nok mest av den første, men er glad i status symboler (BMW og pene, dyre ting er et must...). Lørdagskvelden tilbringes alle andre steder enn hjemme forran TV'n.
chimp Skrevet 30. mai 2003 #5 Skrevet 30. mai 2003 Overhodet ingen av dem......Merkeligste type-bestemmelse jeg har vært borti...... :o Han kan umulig ha god greie på kvinnekjønnet, den suppegjøken der.....
Gjest Missuganda Skrevet 30. mai 2003 #6 Skrevet 30. mai 2003 Overhodet ingen av dem......Merkeligste type-bestemmelse jeg har vært borti...... :o Han kan umulig ha god greie på kvinnekjønnet' date=' den suppegjøken der.....[/quote'] titta ikke innom testen, det gjør jeg aldri, jeg bare svarer på generelt grunnlag. Slike tester er bare svada uansett :blunke:
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #7 Skrevet 30. mai 2003 Oi, nå har Salma hatt det travelt. Leste bare omtalene, så ikke noen test, jeg :oops:
aline Skrevet 30. mai 2003 #8 Skrevet 30. mai 2003 Har heller ikke funnet noen test, dessuten så er det ei dame ved navn Gitte Madsen (eller noe sånt) som står for dette, det er bare journalisten som har skrevet det ned som er mann. Men..... Jeg kjente meg ikke igjen i NOEN av disse jeg!! :o :o Ingenting av det faktisk!! :o kanskje jeg overhode ikke ER en kvinne jeg da? er jeg mann kanskje? innesperret i en kvinnekropp? Homofil sådan? mann altså.. :-? UUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHH.............
Crazee Skrevet 30. mai 2003 #9 Skrevet 30. mai 2003 Var'kje noko test der, kun omtalar. Og den suppegjøken - Gitte - er ei dame, ikkje mann... (Og ho visste at det ville provosere; Trass alt så var det jo sett på spissen... ;-) )
chimp Skrevet 30. mai 2003 #10 Skrevet 30. mai 2003 Aline skrev: kanskje jeg overhode ikke ER en kvinne jeg da? Hjelpe seg!!! Kanske d er d som er forklaringen.....Herregud!!! Vent litt, skal bare ut å sjekke....
Suzy Skrevet 30. mai 2003 #11 Skrevet 30. mai 2003 Hm... kjenner nok noen av diosse damene ja, men å si at dette er de eneste typene kvinner som fins vil vel være å avsløre total uvitenhet om kvinnekjønnet.. Vil tro det fins omtrent like mange typer som det fins kvinne jeg da:hoho: Suz
chimp Skrevet 30. mai 2003 #13 Skrevet 30. mai 2003 Crazee skrev: Og den suppegjøken - Gitte - er ei dame, ikkje mann... Mener du m d å påstå at gjøken IKKE kan være en suppete sådan....hvis den er av kvinnekjønn???? :o
MarianneE Skrevet 30. mai 2003 #14 Skrevet 30. mai 2003 Heldigvis var jeg litt av alt. Jeg fant litt av meg i alle de fire beskrivelsene, men hvem da resten av meg? Hmmm........
aline Skrevet 30. mai 2003 #16 Skrevet 30. mai 2003 Aline skrev: Hjelpe seg!!! Kanske d er d som er forklaringen.....Herregud!!! Vent litt, skal bare ut å sjekke.... Hjelper ikke å sjekke her chimp, jeg har også kvinnekropp, men passer ikke inn i noen av disse typene!! Så, konklusjonen blir jo da enten: - homofil mann i kvinnekropp - rart vesen som SER ut som kvinne, men ikke passer annet en av utseende... :o
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #17 Skrevet 30. mai 2003 Reagerte litt (humoristisk) på denne kategoriseringen, ja (eller forsøket på det, kanskje) Kanskje dere er enige i dette; vi KG-jenter passer ikke inn i kategoriene fordi det ikke er laget en god nok kategori for oss! Forslag til ny kategori; superkvinnen, som er forståelsesfull venninne, oppofrende datter, hengiven mor, intellektuell kollega, HOT elskerinne, trofast hustru og aktiv trimmer? DER har vi oss
aline Skrevet 30. mai 2003 #19 Skrevet 30. mai 2003 superkvinnen, som er forståelsesfull venninne, oppofrende datter, hengiven mor, intellektuell kollega, HOT elskerinne, trofast hustru og aktiv trimmer? Jepp!! Der var jeg gitt!!
Gjest salma Skrevet 30. mai 2003 #20 Skrevet 30. mai 2003 Supert - da har vi tre superkvinner; Suzy, Aline og Salma. Jepp, stemmer bra med tidligere inntrykk, det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå