Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bartefin
Skrevet

Eller rettere sagt voksing av "barten": Jeg har aldri prøvd det før, men kunne tenke meg å få vokset fjonhårene som virker litt mørkere hver vår før sola får bleket den litt. Men det jeg må vite får avgjørelsen tas er: Hva skjer når hårene vokser ut igjen? Blir hårene mer strittende? Mørkere fordi hårene sikkert er mørkere i det de vokser ut enn når de har vært der en stund? Og må man da eventuelt vente lenge før man kan vokse igjen? (Barten vil jo aldri bli så lang som det man anbefales som "minstelengde" for hår på legger som skal vokses...)

"Bartevoks"-erfaringer ønskers fra Bartefin :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Det finnes egne strips for dette, og jeg synes de fungerer fint. Ikke noe forskjell der i gården.

Skrevet

Prøv stripsene fra Nair! De er bedre for huden enn Veet sine, snakker av egen og mange andres erfaring! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med elektrolyse - da blir hårene fjernet permanent :wink:

Gjest Bartefin
Skrevet

Jeg prøvd elektrolyse for seks-syv år siden, men ikke med noe særlig resultat.... Fullførte aldri behandlingen pga at jeg fikk et stygt arr på den ene siden av overleppa. Arret har fått vanig hudfarge nå, men det er fremdeles en fure der som særlig vises når jeg smiler. Hun som utførte behandlingen sa at hårene mine var "gjenstridige", og at hun etter "fullført" behandling ville anbefale voks til resten av dunhårene. Ikke skjønner jeg at slike tynne og for det meste blonde myke fjon kan være så gjenstridige som hun ville ha det til... Det skal sies at det område som fikk mest behandling (der jeg i dag har arret) har litt mindre hår enn resten, men likevel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...