Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....solformørkelsen?

Imorgentidlig (kl. 04.45???) starter jo som kjent den største solformørkelsen siden 1954, og neste kommer om en 60-70 år.

Derfor lurer jeg:

Skal du benytte deg av sjangsen til og se denne?

Tror jeg skal, har ihvertfall veldig lyst til det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært moro, men B-mennesket i meg pleier dessverre å ta fullstendig kontroll. Forslaget er derfor nedstemt.

Skrevet

Ja, det skal jeg !!!

Håper bare værgudene lar meg......

:D

Skrevet

Hvorfor skal de legge den til et sånt ugudelig tidspunkt da....??? :o Får i så fall droppe å legge meg.....

Skrevet

Jeg skal!!

Jeg har kjøpt solformørkelses-briller og all ting! Så skal jeg legge meg igjen etterpå.

Gjest Tristessa
Skrevet

Det kommer helt an på hva jeg skal gjøre i kveld det. :blunke: Men jeg regner med at pappan min skal se på, så jeg får be ham om å vekke meg. Heldigvis har vi god utsikt fra huset vårt!

Skrevet
Hvorfor skal de legge den til et sånt ugudelig tidspunkt da....???

:ler::ler::ler::ler:

Nei, du kan så si, Chimp!

Det er meldt gode formørkelses-forhold fra midt Norge og nedover, ihvertfall!

Synes slikt med sol, måne, planeter og universet er kjempe spennende!!!!

Skrevet

hehehehe

Jeg gleder meg....setter alarm på for sikkerhetsskyld!!

:D

Skrevet

Jeg og skal prøve å få det med meg,har en lei tendens til å sovne fra alt.

Skrevet

Har kjøpt briller i dag så jeg skal prøve å få den med meg. Ungene pleier å våkne tidlig så det blir ikke den store forskjellen :) . Håper bare det ikke blir alt for overskya.

Skrevet

Hørte man kan få tak i en sånn solformørkelsesbrille på Narvesen... Noen som kan si hvor mye den koster? :)

Skrevet

Leste et sted at de skal koste 24,-, eller noe... Har sendt samboeren ut for å kjøpe! :briller:

Gjest Scarlet
Skrevet

Ja, jeg regner med det! Den kommer jo ikke tilbake før i 2040, så da er det jo ikke sikkert at jeg vil komme til å få se den mer enn denne gangen :wink:

Synes solformørkelse er veldig spennende også, så det er mest derfor jeg vil se. Det er på en måte litt mystisk og spøkelsesaktig, i hvertfall med tanke på det sære lyset som danner seg ved en solformørkelse.

Skrevet

Hvis du ikke får tak i slike briller eller ikke gidder betale 24,- kroner for dem kan du bruke en bit uframkalt film. Det gjør samme nytten, det er det som er i de fancy brillene.

Gjest Solskinn
Skrevet

Om jeg orker å våkne, noe jeg ikke har helt troen på at jeg gjør!

kan forresten tipse om at overeksponert, fremkalt film funker bra å se igjennom; du vet den mørke delen av negativene, på slutten eller begynnelsen!

Skrevet

Nei det skal jeg nok ikke...på den tida av døgnet er jeg i en komalignende tilstand.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har tenkt å få den med meg, ja. :briller:

Skrevet

Ja, det skal jeg. Mulig jeg tar en tur til Frognerparken også hvis jeg er edru...

Skrevet

Har planer om det, ja... Kommer kanskje til å legge meg litt nedpå i kveldingen, slik at jeg ikke sover over det. Sover jeg en time eller to i kveld kan jeg fint holde ut til klokka 04.00 i morra tidlig. Hadde håpet det var flere som skal være oppe og vente, jeg, da, slik at de satt på en viss chat... :lol: Men, for alt jeg vet kan det hende jeg går glipp av den likevel. Men vil jo gjerne, da! :blunke:

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...