Gå til innhold

utdanning for å jobbe på helsekost?


smil

Anbefalte innlegg

Hei!

Spm. 1: Trenger man utdanning for å jobbe i helsekostbutikk?

Spm. 2: Hvor lang utdanning trenger man for å bli hudpleier, og hvor kan man ta utdanningen?

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Er det ikke en hudpleier her som kan fortelle meg hva slags utdanning hun har? Eller noen som jobber på helsekost?

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Vet ikke helt hva jeg vil bli skjønner du (etter 3 år på høgskole). Men tror ikke jeg vil begynne på vgs igjen.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips Smil.Kjøp bilaget til DET NYE som er i butikkene nå,bladet handler kun om sminke,hudpleie og hår.Helt bakerst i bladet står det litt om forskjellige yrker innen skjønnhet og velvære,hudpleier,negledesigner og frisør tror jeg det er.Samt hvor du kan gå for å få den aktuelle utdanninga,tidsrom og pris.

Du trenger ikke å ha noen utdannelse for å jobbe i kostbutikk,men litt erfaring og kunnskap kan jo lønne seg.

Lykke til og god lesning icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. For vel kjøpe Det Nye da. Vet ikke helt hva jeg skal bli når jeg blir stor, skjønner du icon_wink.gif Er jo snart ferdigutdannet lærer da, men vet ikke helt om jeg har lyst å jobbe som det.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei,ikke DetNye men et bilag som kommer i forbindelse med DetNye ca 2-3 ganger i året tror jeg.Det heter Makeup & hår.

Så kjøper du en stratos i tillegg så blir det nesten julaften vettu icon_wink.gif

Kooooos deg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Thea.

Hadde ikke rukket å kjøpe det enda. Gjør det i morgen. Tror jeg kjøper en is, i stedet for stratosen. Deilig nå når våren har kommet.

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...