Gjest Ut på tur Skrevet 30. mai 2003 #1 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei alle sammen. Vi er en gjeng på fem stykker som skal på uspesifert reise til Kreta. Vi har blitt fortalt at vi havner enten i Rethymnon eller Hersonissos. Og i denne anledning lurer vi litt på forskjellige ting. Hvordan er prisene der nede i forhold til f.eks. Spania? Er det noen gode restauranter å anbefale? Hva slags shoppingmuligheter er det der nede? Hvilke severdigheter er verdt å få med seg? Og hva ligger temperaturen i vannet på, i midten av juni? På forhånd tusen takk for svar :D P.S Hvis det er noen som vet om de selger Prince røyk der nede, blir jeg veldig glad for å få vite det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei. Jeg kan svare på NOEN av spørsmålene dine! Jeg var i Rethymnon ifjor sommer. De aller fleste kioskene selger Prince Mild, så det er ikke noe problem. Synes forresten ikke at det var spesiellt billig der. Havner dere i Rethymnon, MÅ dere dra på en restaurant som heter AYLI. De har uteservering i en nyyydelig bakgård av restauranten. Som å komme inn i en annen verden når du går ut der. Bordene er spredt over forskjellige nivåer/trappetrinn, og det er planter, trær og greske krukker overalt. En helt utrolig atmosfære! Og selvsagt... nydelig mat og perfekt service. Det er mulig jeg har gate-adressen i albumet mitt (kan sjekke hvis du vil), men det er iallefall en kort spasertur fra den veneziske havnen i Rethymnon. Ikke glem å besøke Knossos når dere er på Kreta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ut på tur Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 Tusen takk for svar Har notert navnet på restauranten, og Knossos skal vi helt sikkert til. Hvis det er flere som har noe info setter vi stor pris på dette... Nå er det bare en uke til vi reiser, så da er det vel på tide å sette på seg og adjø til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2003 #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Der har vært masse tråder om Kreta her - søk så finner du. Kreta er tydeligvis stedet i år. God tur - jeg har bodd der, men er rimelig utdatert på nåværende forhold, men jeg kan love dere ferie på det vakreste sted på jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. mai 2003 #5 Del Skrevet 31. mai 2003 Jo, forresten - ta med gode sko, gjerne fjellsko og nyt hver av de 18 kilometer gjennom Samariaravinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå