Gå til innhold

Black and Decker Mouse

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Mor skal snope verktøy :P

Jeg skal ha en slipemaskin - og det som avstedkomer dette plutselige behovet, er at jeg skal male dører og dørkarmer. De må pusses ned en del først. Må de ikke det?

Og så har jeg sett på en liten lekker Mouse fra B&D - en sølvfarget sak. Er det det jeg trenger? Vil denne dekke behovet mitt?

(Jeg skal bruke alle mine Trumf-poeng, og dette er den eneste slipemaskinen de har... så jeg håper jo at dette er noe jeg kan bruke...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan brukes, men er ikke like effektiv som en eksenter-sliper.

Den er ganske liten, noe som fungerer bra på dørkarmer o.l.

Men for de store jobbene er den nok i minste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dørene har ikke det største behovet for pussing heller, så... da tror jeg jammen meg at jeg slår til jeg :briller: synes ikke du også. Oh du store oppussingsgud :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig begynner man å forstå hvorfor mannfolk må ha singlet og verktøybelte på seg bare de skal henge opp en hylle... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Handy-hunk?

Husker noen små snutter å en eller annen kanal der det var sånne handy-hunks som kledde av seg mens de gjorde masse enkle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååguuud, ja - husker dem! Det var en eller annen diffus Oslo-kanal - kan det være forrige runde av Z-tv? :kyss: Husker spesielt han i jeans hotpants som pusset vinduer med eddik og avispapir... virkelig en svigersmors drøm. De plantet blomster og skiftet stikkontakter også... Og de kroppene da... muskuløse, men ikke for muskuløse - solbrune men ikke for solbrune... i det hele tatt bare lekkerbiskener... tror ingen lært så mye... men en røyk etterpå var godt :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Skulle hatt en sånn vettu...

Men de jobber utrolig tregt, så jeg tror kanskje at det holdet med den jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  

Skulle hatt en sånn vettu...

Kommer an på hva de skal brukes til det :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksentersliper er for stort for pirkejobber. Jeg har ei flott lita "mus" og den kan brukes til veldig mye!

Pass bare på at du ikke bruker den for lenge av gangen - da får du forferdelig vondt i armene. Den vibrerer nemlig veldig og du dovner bort i fingrene og armen om du driver på i lange perioder.

Suz

PS: Er det bare meg eller kunne dette innlegget leses med "koffert-briller" på og ble da innmari morsomt! :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *anonyma*

Min mus ble helt skakk i tuppen etter å ha pusset masse hjørner og sånt, belegget under den velcroplata smuldra liksom opp. Så jeg var ikke så fornøyd med den etter en stund.

Ønsker meg en handy-hunk jeg åsså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...