Gå til innhold

Sukk...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Halve ventetiden er over! Det er 6 måneder siden vi bestemte oss for å gifte oss, og om i underkant av 6 måneder braker det løs!

Men, jeg greier ikke å gå ned i vekt! Starter med friskt mot hver morgen og særlig hver mandag. Men sprekker gang på gang... Er blitt flink til å røre meg, men matinntaket må også reduseres dersom jeg skal lykkes.

Og jeg vil ikke være en tykk brud! Jeg vil ikke at generasjoner etter meg som vil se bryllupsbildene slik jeg har sett min mors bilder, besteforeldres bilder og oldeforeldres bilder, skal huske meg som en tykk person! Det holder ikke at samboer er glad i meg. Og heller ikke at noen påpeker at tykke bruder også kan være pene. Jeg vil ikke fylle 2/3 av bryllupsbildet den dagen.

Har noen av dere lykkes i å slanke dere, og hvordan lykkes dere???

Hilsen anonym i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er utrolig synd at bruder føler at de må gå ned i vekt før bryllupet for å ta seg godt ut på bildene. Synes man bør være akkurat som man er på denne dagen også jeg... Og ønsker man å gå ned i vekt, synes jeg dette bør være uavhengig av om man skal gifte seg eller ei.

Men, så til mitt tips. Meld deg på et Grete Roede-kurs. Jeg gikk dette i januar og gikk ned 13 kilo på 7 uker. Det er virkelig effektivt og det er lettere å ikke sprekke når man går fast på kurs og treffer mennesker i liknende situasjon. Har prøvd på egenhånd i ettertid, men det er mye vanskeligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg har noen kilo ekstra jeg og, og hadde de blitt borte til bryllupet hadde det vært topp. Men... det rekker jeg ikke.

Jeg vet også at min kjære liker meg som jeg er, og hvorfor skal jeg ha det hengende over hodet mitt at jeg slanke meg til bryllupet.

Tiden før er nok full av stress og nerver som om en ikke skal grue seg til å se tykk ut.

Mye kommer ann på kjolen. Hadde jeg hatt en trang havfrueformet kjole hadde jeg sett gedigen ut!!!!

Jeg valgte en kjole som passer meg om min figur.

Du har 6 mnd på å slanke deg. Prøv å kuttet ut brus og godteri i uken. ikke spis lyst brød, heller et litt grovere. I stedet for å spise f.eks 4 poteter spis to. Ikke spis sent på kvelden, hva med en salat dersom du er sulten.

Spis ofte, men lite for å holde forbrenningen i gang.

Lykke til med planleggingen og bryllupet. Og kos deg fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke begi meg inn på om det er nødvendig å slanke seg osv. Du vil det gjerne selv.

Kjøp boka til Fedon Lindbergh og prøv å følg menyen (mye protein, nesten ingen karbohydrater (brød, ris, pasta, poteter)). Da skal du gå ned i vekt.

Vurderer å kjøpe den selv. De to tre kiloene (kan gå ned mer, men det er liksom nok) - sitter som spikra!!!

Er det ingen du kan alliere deg med, som også vil gå ned i vekt? Da kan dere motivere hverandre - kanskje noen her på forumet? Hva med å skrive "slanke-dagbok", gjerne sammen med noen... (Har tenkt på det selv, men er så offentlig, og hva med de dagene jeg fråtser ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...