Gå til innhold

Solalarm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda

Fy fader i dag holdt jeg på å meie ned et stakkar menneske med bilen. Jeg så han ikke og plutselig bare var han der. Phuuuuuu - heldigvis gikk det bra. Husk alle sammen - vær forsiktikg nå som solen er så lavt, for da ser man ikke en jævla dritt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scarlet

Huff ja, sånt er fælt... Jeg holdt på å meie ned en på sykkel en gang. Da var også solen lav. Skalv lenge etterpå. Huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
Når jeg leser slikt er jeg glad jeg ikke har lappen.....

nesten værre å være fotgjener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Ja, den følelsen er forferdelig. Heldigvis skjedde det ikke noe, vi var begge raske i reaksjonen, heldigvis. Men det var ikke bare min feil..han sykla midt i veien og var ganske uforsiktig han også, og jeg var stressa og hadde dårlig tid..ingen bra kombinasjon. Etter den episoden kjører jeg aldri bil i stresset tilstand. Det er liksom først etter det har gått en stund at man tenker på hva som faktisk kunne ha skjedd. Dette hendte på veien til jobb, så jeg måtte bare kjøre på en parkeringsplass i nærheten av der det skjedde og der satt jeg og gråt lenge..måtte rett og slett få roet meg ned før begynte å kjøre igjen, jeg var helt skjelven..huff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...