Gå til innhold

Er det noen av dere der ute som bor i utlandet???

Scorpiogirl

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bor i Danmark, Århus sammen med min forlovede. Jeg har bodd her i 1år nå, trives kjempe godt her nede.

KLæm fra Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

LA NUCIA.

Ja før du evt flytter til Spania må du ha opprettet en kto,der du setter inn penger eller et større beløp.Det for at myndighetene ser at du ikke skal være avhengig av deres sosiale ytelser osv.Men er selvforsørget.

Reumatismen er mye mye bedre.Vinteren dette året har no engang vært den værste på 20/25 år sier spanjolene.Vel,værste dagen var det bare 5+.Men fra å knaske opptil 6/8 paralgin forte pr dag.så er de begrenset til vinterhalvåret og da kanskje en 8 - 10 i mnd'en.Sommeren tok jeg ikke en pille heller.Det er godt.Men folk som har bodd ei tid,sier at med reumatisme så forsvinner den ikke over natten.De har tatt 1 til 1 1/2 år før kroppen har vendt til seg klimaet,å det er nok noe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexysadie:

Hei, jeg såg du har bodd i England! Kan du fortelle litt om hvordean det var? Økonomi, hva du gjorde der, om du vil anbefale noen plasser der borte, og om hvordan hverdagen er der? icon_smile.gif Hadde blitt takknemlig for det!

klem

fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...