viblie Skrevet 1. mai 2002 #21 Del Skrevet 1. mai 2002 Hei! Jeg bor i Danmark, Århus sammen med min forlovede. Jeg har bodd her i 1år nå, trives kjempe godt her nede. KLæm fra Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #22 Del Skrevet 2. mai 2002 LA NUCIA. Ja før du evt flytter til Spania må du ha opprettet en kto,der du setter inn penger eller et større beløp.Det for at myndighetene ser at du ikke skal være avhengig av deres sosiale ytelser osv.Men er selvforsørget. Reumatismen er mye mye bedre.Vinteren dette året har no engang vært den værste på 20/25 år sier spanjolene.Vel,værste dagen var det bare 5+.Men fra å knaske opptil 6/8 paralgin forte pr dag.så er de begrenset til vinterhalvåret og da kanskje en 8 - 10 i mnd'en.Sommeren tok jeg ikke en pille heller.Det er godt.Men folk som har bodd ei tid,sier at med reumatisme så forsvinner den ikke over natten.De har tatt 1 til 1 1/2 år før kroppen har vendt til seg klimaet,å det er nok noe i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Ane} Skrevet 2. mai 2002 #23 Del Skrevet 2. mai 2002 sexysadie: Hei, jeg såg du har bodd i England! Kan du fortelle litt om hvordean det var? Økonomi, hva du gjorde der, om du vil anbefale noen plasser der borte, og om hvordan hverdagen er der? Hadde blitt takknemlig for det! klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå