Gå til innhold

Dirty snakk

mikemodano

Anbefalte innlegg

Kvinner - hvordan er det med dere?

Selv tenner jeg utrolig når dere serverer meg dirtytalk mens jeg for eksempel har tungen dypt plantet i all den fuktige herligheten.

Dessverre er det altfor få som setter pris på slik subtilitet tilbake.

Er det noen som kan lufte sine egne erfaringer om dette emnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Selv tenner jeg utrolig når dere serverer meg dirtytalk mens jeg for eksempel har tungen dypt plantet i all den fuktige herligheten.  

Jeg prøvde også å foreslå dette en gang, men fikk høre at "det ser så dumt ut når du stikker tungen langt ned i halvlitersglasset".

Kanskje det ligger noe der?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Jeg er oppdratt til å ikke snakke når jeg har ting i munnen.

Og hvis det jeg bedriver med i det nabolaget er så kjedelig eller ubemerksomt at jeg må PRATE om det også - nei, da går jeg heller og spiller Playstation eller leser avisen.

Kan ikke se poenget med å snakke om alt - det er da handling som teller. Og jeg går ut ifra at jeg ikke trenger å bruke fjellvettreglene mens vi er i det hjørnet - jeg trenger vel ikke si ifra hen jeg går? Går som regel ut ifra at når vi er kommet SÅ langt - så trenger jeg ikke be om tillatelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også å foreslå dette en gang, men fikk høre at "det ser så dumt ut når du stikker tungen langt ned i halvlitersglasset".

Kanskje det ligger noe der?

:ler:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ikke mange gode svar å få.

Som om det er noe abnormalt å like 'dirty-talk'. :erter:

Men det er kansje ikke alle som klarer å gjennomføre dette uten å det ramler ut i useriøse komentarer og latter, rett og slett fordi det ikke funker for dem..

Det er min erfaring.

Jeg tror det er noe som må øves på 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Joda, man går ikke av veien for litt dirty nothings, men det er FORSPILL og koseprat! Ikke mens man driver inngående undersøkelser av diverse ...ja.. ach, you know, slik det refereres til i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

liker det IKKE. Det bare distraherer meg at jeg skal være nødt til å høre skravla på ham, eller at han ber meg skravle... da må jeg plutselig konsetrere meg om det skuespillet i steden, og lysten dør. LUDO er fint å ha akkurat da :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mike! Se på det slik:

Det er iallefall mye bedre at det går den veien enn når dama krever at du skal prate dirty mens du har tunga planta i herligheten der nede.

Tenk deg følgende:

"Lllhe lddhre mth...gjeth mm zu schal fhå dligh pkkk ettherphhhå!"

Blir liksom ikke helt det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...