Gjest jord Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har nettopp gravd opp jordbæråkeren fordi den var helt overgrodd. Tenkte jeg skulle plante ut igjen noen av plantene. Hørte av noen at det kan være lurt å legge svart plastikk oppå og stikke hull der en skal plante. Dette for å unngå ugress. Noen som har erfaring og kan gi meg noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Fint at du spør. Jeg lurer på akkurat det samme. (Det er sant!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Ikke plast, men fiberduk! Fiberduk "puster" samtidig som den ikke slipper ugresset gjennom. Den kan også brukes rundt busker og slikt ellers i hagen. Fiberduken er også fin som underlag til barkstrø (da må du ikke skifte så ofte). Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 30. mai 2003 #4 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg trenger ikke plante, det er gjort for mange år siden. Men hva krever disse plantene av meg? Er dekket med plast. Men gjødsel, vanning osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå