vibbi Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg jobber på sykehjem,har tatt hjelpepleier-eksamener som privatist.Nå er jeg, etter mange år med kveldsjobbing,helgejobbing etc.,ganske så lei,og kunne tenke meg å ta utdannelse som helsesekretær for å få en litt mer passende arbeidstid!Jeg vet at for å bli det (gå opp som privatist) må man ha sykdomslære,anatomi osv.,og alle disse fagene har jeg jo hatt eksamen i da jeg tok hjelpepleier. Er det noen som kan svare meg på om jeg da slipper å ta disse fagene på nytt igjen?! DET ORKER JEG IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Hvilken måte har du tenkt å ta helsesekretærutdanning på da ? Videregående utdanning eller 1-årig kurs ? Tenker du på videregående, så tror jeg sånn praktisk sett at du ikke trenger dem om igjen, men du bør spørre en rådgiver eller undervisningsinspektør for å være sikker. Skulle tro at du slapp å ta dem enda en gang ? Når det gjelder 1-årig kurs, så er jeg jammen ikke sikker. Du bør ta kontakt med de ulike skolene som holder disse (privatskoler) Lykke til :D Håper du vil trives som helsesekretær! Det er spennende og variert, og du slipper så mye helger og kveld, i de fleste stillinger i allefall. Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibbi Skrevet 29. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. mai 2003 Blir i såfall som privatist denne gangen også! Syntes det var en super måte å utdanne seg på, for det går så fort! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå