Gjest Chica Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Vet spørsmålet høres rart ut. Skal prøve å forklare: Var til legen i går, og fikk beskjed om å unngå å stresse, og unngå å få høy puls. Fikk veldig mye info på kort tid, og lå våken i går kveld og tenkte.. Hvor høy puls kan jeg ha uten at det er skadelig? Legen var litt skeptisk til at jeg sykler til jobb, men det virka som det var greit så lenge jeg altså ikke fikk for høy puls. Er vant til å trene 2-5 ganger i uka, og da særlig aerobic med ganske høyt tempo. Må vel holde meg unna der ei stund regner jeg med. Har lenge tenkt på å kjøpe meg pulsklokke, og nå får jeg kanskje ordentlig nytte av den. Spørsmålet er bare hvor høy puls bør jeg max ha? Lurer på om jeg skal ringe legen, men liker ikke å ringe og mase heller sjø... Har trent i dag, men da tok jeg det med ro, og holdte heller på lenger. Vanskelig for meg som er vant til å trene litt intervalltrening med pulstopper... Jaja, får endre på det framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 For å få svar på det må du høre med legen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #3 Del Skrevet 29. mai 2003 Ring legen din :D Du maser alldeles ikke. De er der for DEG : - ) Håper du finner ut av det! Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå