Gjest Tiit Skrevet 29. mai 2003 #1 Skrevet 29. mai 2003 Tror ikke jeg klarer det på egen hånd. Har virkelig forsøkt, men får det ikke til. Hva gjør jeg?
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2003 #2 Skrevet 29. mai 2003 Hva slags avatar skal du ha da? Er det et bilde eller en animasjon? Har du bildebehandlingsprogram på PC-en?
Molanya Skrevet 29. mai 2003 #3 Skrevet 29. mai 2003 Du finner et bilde du vil ha, og forandrer pixler til 80 x X, samt til .jpg (eller gif?). Så trykker du deg inn på profilen, "bla igjennom", dobbeltklikker bildet ditt - og voilà ... Hvis du ikke får lastet ned (ikke får beskjed om at profilen er oppdatert), har du sikkert feil størrelse eller format. Kan det stemme?
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2003 #4 Skrevet 29. mai 2003 Hvis det er en GIF du har (eller en animasjon), så kan du laste den opp her: http://www.gifworks.com/index.html og redigere den.
Gjest Tiit Skrevet 29. mai 2003 #5 Skrevet 29. mai 2003 Jeg har funnet noen fine illustrasjoner på Lyllot Tips and Offsets, men de er for store, og jeg vet ikke hvordan jeg skal få forminsket dem til 8?
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2003 #6 Skrevet 29. mai 2003 Har du et eller annet program på PC-en din som kan redigere bilder? I såfall må du åpne bildene der og forminske dem til 80x80 piksler. Lagre som GIF eller JPEG.
Crazee Skrevet 29. mai 2003 #7 Skrevet 29. mai 2003 Sjølv er eg veldig glad i å anbefala IrfanView som eit greitt program som er raskt å gjera slike ting i. (Og masse anna, for den del. Blir ofte brukt her :-) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå