Gjest Tiit Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 For en gangs skyld har vi ikke lagt planer for ferien ennå, og jeg kjenner at jeg har fått litt panikk. ...Alle muligheter ligger foran oss i 4 strake uker fra midten av juli. Vi har 15 000 - 20 000 til rådighet. Vi bor i Nordland, med de store begrensinger det gir i forhold til billige utreiser fra Oslo osv.osv.... VI har to barn på 3 og 6 år, og ønsker å bruke ferien på en avslappende måte, som gir felles opplevelser. Vi har bil, og kjører gjerne i 6 til 8 timer. Er så usikker på om vi heller skal velge tog, fly, båt...... Kanskje er det noen flotte ferieopplevelser som bare ligger og venter på oss, uten at jeg vet om dem, eller har fantasi nok til å tenke ut noe. Tidligere har vi kjørt over til Sverige, og vært i badebyer, dyrepark, sovet på hytter osv. Veldig koselig det, som godt kan gjentas, men jeg vil gjerne vurdere ulike alternativer. Er åpen for alt...!!!!!!!! Kan noen gi meg gode tips???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Reis til dyreparken i Kristiansand. Det er stor stas med små barn. Eller hva med en tur til Danmark og besøk i f.eks Legoland, eller et tivoli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 Hva med biltur i Finland ? http://www.finland-tourism.com/web/no/index.nsf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. juni 2003 #4 Del Skrevet 8. juni 2003 om ders skal til finnland så besøk mumiverden! must for alle med barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå