may ii Skrevet 29. mai 2003 #1 Skrevet 29. mai 2003 hei Er det noen der ute som har litt erfaringer og meninger om strømper og strømpeholder.Fikk nemlig det av gubben her forleden men har aldri brukt sånn før. Bruker dere det?fortell ?fikk også tilhørende undertøysett.er jo lekkert synes jeg. hilsen nybegynner...
Pusekatt Skrevet 29. mai 2003 #2 Skrevet 29. mai 2003 Strømper og strømpeholder er veldig sexy, synes nå jeg hvertfall! Mye lettere "tilgjengelig" enn en vanlig strømpebukse også (som slett ikke er sexy...). Eneste aberet er at det er begrenset hvor korte skjørt/kjoler man kan bruke med strømper før strømpekanten synes nedenfor skjørtekanten.
Augustbrud02 Skrevet 30. mai 2003 #3 Skrevet 30. mai 2003 Jeg brukte torselette med strømpeholder i vårt bryllup og det var fint å ha på seg det. bruker det gjerne igjen jeg o jeg har kjoler det passer under. Men jeg tror nok jeg foretrekker vanlige stay-up-strømper om jeg må velge, de er liksom så enkle å bruke.
may ii Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2003 takker for svar.er det ikke flere som har noen erfaringer og synspunkter å dele med meg? er glad for alle svar... Augustbrud du sier du vil foretrekke stay up strømper. har ikke vært borti det heller så mye.Skal trusen være under eller over de stroppene?
Gjest Tex Skrevet 6. juni 2003 #5 Skrevet 6. juni 2003 Jeg har prøvd stay-up og gjør det aldri igjen. Liker best strømpebukser jeg.....
Gjest Tabby Skrevet 6. juni 2003 #6 Skrevet 6. juni 2003 Jeg føler meg kjempe sexy i strømpeholder :oops: Men i tillegg til lengden på kjole eller skjørt har jeg merket at det er ikke alle typer tøy som gjemmer det godt nok, om du skjønner? Noe stoff som er kroppsnært viser alle hva man har under og det er ikke alltid like pent Jeg tar trusen utenpå stroppene, ellers er det ikke like enkelt å få gått på do...
may ii Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2003 Anitacath du sier du aldri vil gå med stay up strømper igjen.Hvorfor? Har du prøvd strømpeholder og strømper? Hva slags undertøy skal du ha i bryllupet? Lykke til..
smile Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Jeg har aldri merket strømpeverden med stay-ups eller strømpeholder før jeg ble på jakt nå til bryllupet, så dessverre, dårlige med erfaringer her. Minuset med strømpeholder er jo at de synes gjennom tettsittende kjoler... :cry:
may ii Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2003 hallo. Har prøvd det noen ganger nå. Kjempe stilig. Føler seg riktig sexy ja. Er jo riktig at man kan vel ikke ha alt for kort og tettsittende kjole når en bruker det.Føler også at jeg måtte ha de stroppene på utsiden av trusen.ER det flere som har meninger og erfaringer og tips om stømper og strømpeholder.er glad for alle svar. Er vel viktig også at strømpene er store nok så de ikke drar ned.
Gjest Tex Skrevet 12. oktober 2003 #10 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg har prøvd stay-up, og de bare ramlet ned hele tiden... den gummikanten som skulle holde de oppe var bare noe tull..... Og strømpeholdere så helt latterlig ut på meg, og var dessuten ikke noe særlig behagelig å ha på seg syns jeg.... Så jeg går for strømpebukser, jeg......
Gjest den late Maja04 Skrevet 12. oktober 2003 #11 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg syns det er praktisk med de "snorene" som holder stay-ups oppe og som samtidig holder min "hold-magen-inne" plagg nede (ellers gjøre de spilene bare vondt). Er da fordel å samtidig bruke skulderstroppene slik at ikke puppene havner i en krøll på magen.. I bryllupet vårt kan jeg nok ikke ha skulderstropper, men håper jeg finner noe korsettaktig som holder magen inne og strømpene oppe. Trusa kommer nok utenpå stropper, ellers kommer jeg jo aldri på do. Ser for meg at strømpebukse inni all den kjolebestyrelsen heller ikke er så enkel å baksere. Tror ikke det er noen fare for at det skal synes gjennom da det er tykt stoff og kjolen godt nedfor knærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå