L@dy Skrevet 29. mai 2003 #1 Skrevet 29. mai 2003 Inspirert av tråden til Marianne E om hva du ville brukt pengene til dersom du vant 5 millioner. Så lurer jeg på hva du ville ha gjort dersom du fikk valget med å få 5 millioner kr eller å bli kvitt en sykdom eller "andre plager", som du selv har. Tenker ikke på sykdommer som dine barn eventuelt har. Dersom jeg hadde hatt dødelig kreft så er jo valget enkelt, da hadde jeg selfølgelig "ofret" de pengene. Men jeg har diabetes, og jeg tenker at dersom jeg hadde vunnet "storgevinsten", og fått valget mellom 5 mill, eller å bli kvitt diabetesen for alltid. Selfølgelig veldig hypotetisk. Men jeg tror nok jeg ville valg pengene jeg.... Er vel blitt så vant til diabetesen...
Barbie Skrevet 29. mai 2003 #3 Skrevet 29. mai 2003 Jeg har også en sykdom som jeg må leve med resten av livet. Hadde likevel valgt pengene,man venner seg som sagt til sykdommen. Det hadde helt sikkert vært annerledes om jeg lå dødssyk av Kreft,eller andre ting. DA hadde jeg valgt å bli frisk. Barbie
Gjest Tristessa Skrevet 29. mai 2003 #5 Skrevet 29. mai 2003 Jeg har jo ryggen min, men jeg hadde valgt pengene. Jeg kan ikke "kjøpe" meg fri fra det jeg har, og egentlig bryr jeg meg ikke stort om det nå, heller. Spør meg om et par år når det har blitt verre.
Redhead Skrevet 29. mai 2003 #6 Skrevet 29. mai 2003 Så lenge jeg kan leve som jeg gjør med plagene mine, så blir det nok til at jeg velger pengene.
MarianneE Skrevet 29. mai 2003 #8 Skrevet 29. mai 2003 Så kos at jeg har inspirert noen!! :D Sykdomm eller penger......hhmmmm........ Vel, jeg har cøliaki, og om jeg kunne hatt cøliaki annenhvertår, og tatt imot 2.5 millioner, ja, det hadde vært bra!
Padmee Skrevet 29. mai 2003 #9 Skrevet 29. mai 2003 Sånn som jeg har det i dag ville jeg nok ha valgt pengene, men kanskje en gang i fremtiden hvis smertene blir større? Nei, jeg tror nok jeg hadde valgt pengene alikevel. Får masse smertestillende for 5mill.
Sisilie Skrevet 29. mai 2003 #10 Skrevet 29. mai 2003 For å sitere Garborg: "Ein kan kjøpa seg medisiner, men ikkje helse" Men jeg ville likevel valgt pengene for da kunne jeg reist mer på helsereiser - noe som er med på å holde "mine ting" under kontroll.
Gjest Virvel Skrevet 29. mai 2003 #11 Skrevet 29. mai 2003 Nå har ikke jeg noen sykdommer eller "andre plager", så det er bare å bla opp pengene, det! :D
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 31. mai 2003 #13 Skrevet 31. mai 2003 Å bli kvitt ødelagt kne som forhindrer meg i videre millitær utdannelse, alpin moro og sprell på dansegulvet....? Eller fem millioner? Heh, ingen tvil. Fiks foten, det er det verd.
Irka Skrevet 31. mai 2003 #14 Skrevet 31. mai 2003 Hadde nok tatt pengene siden jeg ikke har så store plager. Skulle gjerne gitt en av de fem millionene for å bli kvitt trangen til sigaretter pluss å gått ned fem seks kilo.. ___________________________________________________________________________
Gjest Tex Skrevet 31. mai 2003 #15 Skrevet 31. mai 2003 Cash kontant her. Så hadde jeg ihvertfall sikret ungene dersom jeg skulle falle fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå