Gjest Ethereal Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg forstår meg tydeligvis ikke på menn... For 1,5 år siden gjorde min samboer gjennom fem år det slutt. Naturlig nok var jeg knust i en periode, men så gikk det oppover. I dag har jeg det flott med en ny kjæreste. Min eks har vært sammen med en dame i litt over ett år. Så til saken: Nesten hele tiden etter at det ble slutt, har min eks tatt kontakt med meg, og antydet at han vil ha sex,og har smigret meg med komplimenter osv. Dette har som oftest skjedd når hans samboer har vært bortreist. Dette tar jeg som tegn på dårlig moral.... Da min mor plutselig døde for en måned siden, tok han kontakt, og jeg ble glad, for trodde han ville støtte meg. Men hva skjedde? Han prøvde seg på frekkeste måte, og jeg bortimot kastet han på dør. Etter det har han sendt meg meldinger om jeg vil møte ham ute osv, noe jeg har avslått; jeg er ikke interessert i ham, og vil gjerne ha mitt eget liv. Han vet at jeg har kjæreste, og at det er alvorlig, men tar det ikke på alvor, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram for å få det ut av verden. Ber jeg ham om å ryke og reise, preller det av som vann på gåsa, ignorerer jeg ham, fortsetter han bare. Hva skal jeg gjøre for at han skal innse alvoret og at jeg ikke er interessert i ham? Jeg har lekt med tanken på å snakke med henne han er sammen med, men det føles også sleipt, samtidig som det uansett blir mitt ord mot hans. Jeg er så lei.... Et hjertesukk fra M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Vis meldingene til vennen din, dersom eksen ikke tar din avvisning seriøst. Hadde det vært min samboer, hadde han ringt og bedt ham holde seg unna. Hva med den nye dama? Kanskje vise smsene til henne, da er det jo der svart på hvitt. Hun fortjener jo ikke å være sammen med en slik dust... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. mai 2003 #3 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg viser meldingene til kjæresten min, men han bare rister på hodet, og stoler på meg. Han er nemlig helt motsatt av eksen min, og klarer ikke å ta alvoret i oppførselen hans. Jeg tror dessuten at eksen min hadde slengt masse dritt om meg i så tilfelle. Det er ekkelt :evil: Samboeren til eksen min er ingen svak dame, og det forundrer meg at hun lar seg behandle som dritt, men kanskje hun ikke vet??? Jeg kommer i hvertfall til å måtte ta affære. Slik som det er nå, er det ikke gøy å gå ut i helgene, for eksempel. Hva er det som får en person til å oppføre seg slik? Mens vi var sammen, funket ting ganske bra, men han ser ut til å ha gjennomgått et hamskifte på en måte. Og jeg er ikke naiv, han HAR virkelig forandret seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 29. mai 2003 #4 Del Skrevet 29. mai 2003 Ignorer han. Fullstendig. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 29. mai 2003 #5 Del Skrevet 29. mai 2003 Ikke godt å vite hva du skal gjøre - det høres jo ut som du har prøvd det meste; si fra at du ikke vil ha noe med han å gjøre, ignorere meldingene++. Du kan jo skifte til hemmelig telefonnummer, men det er jo heller ikke noe gunstig løsning... Neste gang du får melding fra han kan du kanskje si at hvis han ikke holder opp vil du begynne å videresende/vise de til dama hans - og gjøre det om han fortsetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2003 #6 Del Skrevet 29. mai 2003 Hun vet garantert ikke.. eksen min var akkurat lik men det fant jeg jo ut etter det var slutt da... vær avisende og kald og hån ham.. Snakk med dama hans.. Han kan vri det i din negative retning ovenfor henne men da gir han seg hvertfall med og plage deg og hun får seg et varsellys skurrende i bakhode. kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. mai 2003 #7 Del Skrevet 29. mai 2003 Det første som skal testes ut, er å FULLSTENDIG ignorere ham og ikke svare på meldinger eller ta telefonen når han ringer. Så får jeg heller se hva som skjer. Hvis ikke det nytter, tar jeg kontakt med henne han er sammen med, og forklarer oppførselen hans. Jeg har i tillegg observert at han har prøvd seg på ulike damer ute på byen, så han er tydeligvis notorisk. Takk for at dere gidder å bekrefte/støtte meg... M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. mai 2003 #8 Del Skrevet 29. mai 2003 Du kan jo programmere telefonen din slik at den ikke ringer når det er fra hans nummer. Da får ikke han svar og du slipper å lure på om du skal ta telefonen eller ikke. Meldinger bare overser du og evt. sletter med en gang. Har selv vært utsatt for ex'er av den mer tåpelige sorten og det har vært en sterkt medvirkende årsak til at jeg i dag har hemmelig nummer, men det burde jo ikke være nødvendig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pink Venus Skrevet 29. mai 2003 #9 Del Skrevet 29. mai 2003 Ekser er noe dritt!!!!!! Ikke ha kontakt med dem. Det er unormalt. Er jo en grunn til at dere ikke er kjærester mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pink Venus Skrevet 29. mai 2003 #10 Del Skrevet 29. mai 2003 Ekser er noe dritt!!!!!! Ikke ha kontakt med dem. Det er unormalt. Er jo en grunn til at dere ikke er kjærester mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 2. juni 2003 #11 Del Skrevet 2. juni 2003 Helt enig med Vibeke....... Ignorer han 100 % !!! Da vil det nemlig bli helt meningsløst for han å fortsette...... Og i tillegg ville jeg ha informert min samboer, og hans nye kjæreste !!! Disse to vil nok vite....... :oops: Men det viktigste av alt,,,,,,,overse han fullstendig fra i dag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. juni 2003 #12 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har diskutert med min kjæreste, og funnet ut at jeg skal prøve 100% ignoranse først; ikke svare på meldinger eller ta telefonen hvis han ringer, og ikke snakke med ham hvis jeg treffer ham på trening eller ute på byen (dette siste er ikke så vanskelig; han er opptatt av å scanne rommet for ALLE jenter til enhver tid---stakkars samboeren hans!). Hvis dette ikke nytter, får jeg heller ta meg en prat med samboeren hans. Og uansett reiser jeg for tre måneder til Los Angeles i slutten av august, og da gir han nok opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 4. juni 2003 #13 Del Skrevet 4. juni 2003 Kan du ikke true ham med at du kommer til å snakke med dama hans, da? Det burde vel få ham til å stoppe. For en dust! Bra du ikke er sammen med ham lenger! Egentlig fortjener vel hun nye dama en advarsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå