Gjest Ethereal Skrevet 29. mai 2003 #1 Skrevet 29. mai 2003 Hei, Inspirert av alle innleggene som lovpriser Dermalogica, vurderer jeg å gi serien en ny sjanse :oops: Forrige gang fikk den reisepass hos meg da jeg følte at produktene var en smule basic; den såkalte "luksusfølelsen" manglet. I mellomtiden har jeg brukt Decleor og nå Kanebo. Så nå spør jeg dere som er "eksperter" her inne: Jeg har ganske tørr hud, av og til sensitiv, og er 31 år gammel. Hvilke produkter fra Dermalogica burde jeg bruke? Jeg har som sagt prøvd endel før, bl.a Intensive Moisture Balance og Skin Smoothing Cream. Inneholder produktene nok av anti-age-virkestoffer (man kan jo HÅPE, selv om jeg egentlig er ganske skeptisk), eller bør jeg satse på tilleggsprodukter? Og rekker en krem for natt og dag, eller er en separat nattkrem lurt? Thanks for listening:) M
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2003 #2 Skrevet 29. mai 2003 Hei! Jeg bruker Skin Smoothing Cream til vanlig, men nå som sommeren er på vei blir denne for fet. Da bruker jeg Active Moist. Men hvis du har veldig tørr hud kan det være at Active Moist blir for lett. Be om prøver slik at du kan teste det ut. Jeg bruker ikke nattkrem, men det er kun fordi jeg ikke orker å føle meg "fet" i huden om natten. Jeg er ekstremt touchy på sånne ting... Jeg renser huden med... skal vi se... Ultracalming cleanser eller noe sånt. Den er veldig mild, så om du skulle ha sensitiv hud tåler du nok denne for det. Jeg bruker også Skin Prep Scrub, den er veldig bra for meg. Jeg har veldig sensitiv hud, og tåler veldig få produkter. Men denne skrubben går veldig bra hos meg. Av øyekremer bruker jeg Intensiv Eye Repair. Det vil si, jeg kjøpte denne for et par uker siden, men jeg er ikke helt fornøyd. Den er nok for fet for meg. Men det beste av alt fra Dermalogica er lipbalsamen, spør du meg. DEN er jeg glad i den! Av sånn anti-aging-produkter aner jeg ikke hva Dermalogica har. Lykke til!
Cilla Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 *push* Ingen andre? Jo meg!!!!! Jeg er også av dem som lovpriser Dermalogica!!! Jeg skjønner hva du mener med at luksusfølelsen mangler, men dette er jo et produkt jeg skal bruke morgen og kveld, så jeg synes det er greit at det er litt nøytralt. Ihvert fall har huden min bedret seg betraktelig etter jeg startet med Dermalogica etter jul. Jeg bruker Anti Baq skin wash, etter anbefaling fra min hudpleier, men skal etter hvert gå over til Ultracalming cleanser. Den er så mild at du kan bruke den som sminkefjerner også. I tillegg bruker jeg Gentle Cream Exfoliant som peeling, og Skin refining masque på nesen mot svarte prikker. Det er vanskelig å anbefale produkter over nettet, men jeg har en slags sensitiv blandingshud og active moist er veldig fin. En pumpeflaske med 500 ml anti baq skin wask betalte jeg 400 kr for og det synes jeg overhode ikke er dyrt , f.eks MD Formulation sin facial cleaner koster ca 350 kr for halve størrelsen. Dermalogica har et fantastisk foundation som jeg snart skal kjøpe meg, fikk masse prøver av det fra Tekon. Mesteparten av produktene har jeg bestilt fra www.essentialdayspa.com
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 Cilla Hvor kjøpte du anti baq wash(500ml) til 400 kr? Det var billig
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #6 Skrevet 31. mai 2003 Hvor kjøpte du anti baq wash(500ml) til 400 kr? Det var billig Du kan kjøpe den på essentialdayspa, men siden er nede i dag...
Gjest Ethereal Skrevet 31. mai 2003 #7 Skrevet 31. mai 2003 Valgets kval slår til igjen... Men jeg bør vel være flink og faktisk BRUKE OPP Kanebo-sakene før jeg eventuelt switcher til Dermalogica?? På den annen side synes jeg Decleor er fantastisk, men hudpleierne maser alltid om Dermalogica, av en eller annen grunn. Jeg har supertørr hud som av og til kan reagere på ting. M
Cilla Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 Cilla Hvor kjøpte du anti baq wash(500ml) til 400 kr? Det var billig Den kjøpte jeg hos hudpleieren min! Det kostet 300 kr for 250 ml og 400 for 500 ml (ok 490 ml for å være helt nøyaktig ), pluss den store hadde pumpe på som er kjempepraktisk! ja jeg synes det er billig!!!!
Cilla Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 Frøyas hudpleiesalong (eller noe i den dur) i Ålesund
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #11 Skrevet 31. mai 2003 kan man bestille dermalogica produkter på nettet? og isåfall, bli dette billigere da..? lisa
Gjest Jul. Skrevet 1. juni 2003 #12 Skrevet 1. juni 2003 kan man bestille dermalogica produkter på nettet? og isåfall, bli dette billigere da..? lisa Noe er nok billigere på internett. Du kan jo se på www.essentialdayspa.com. Fra www.dermstore.com kan du i beste fall få en 500 ml anti-bac skin wash for 339 kr, med porto. I verste fall 486 dersom du må betale mva.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå