Gå til innhold

Pokker til Reklame da!! Budet er jo kommet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

....fram!! Målet med reklamen.... Tar av hatten. Den har gjort sin mission , jeg kjøpte jo greia!! Jeg snakker om den IDIOTISKE linken i høyre meny begynner å plage meg noe noe enormt!. Plager meg så mye at jeg har nå har bestillt dette fucking SLANKE greiene. !!! Gul bikini gul bikini!! Jeg blir SRPØ!!!!

*HYYYYLLLL*

Dette er snikreklame på sitt værste. Det er shit at det må være slik for at vi skal ha dette forumeet. Alt handler om penger...

*sniff- sniff*

Skift reklamen snart da...Please???.......jeg holder det snart ikke ut å være her inne!!!! Jeg blir påvirket av å være her inne. Enten ha sinnsro eller bli manipulert av reklame ufrivelig !! Det er ok at dere HAR reklame skjønner det, men kan dere ikke skifte dem oftere bare?Pretty please??

*hjerteskjært sukk*

Hjelp!

For ikke å snakke om den derre 'erotisk butikk'. Er det noen som noengang har klikket på den? Vet dere, det tviler jeg sterkt på!!!

Bare fjern den! Please!!!!!! For jeg klikker så ofte på 'Vis nye innlegg'....

*trekker pusten dypt, skuldrene senker seg, og puppene klasker i PC bordet.....hjerte sukk.....Anafugia slapper av*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du etter nye kjøpsloven har 14 dagers returrett på varer du bestiller via postordre. Dette gjelder selvsagt også det du bestiller på nettet.

Litt gøyere er det å sende en mail til firmaet som leverer produktet det reklameres for og gjøre det klart at du hater dem og aldri vil kjøpe noe fra dem. Har gjort det noen ganger i forb. med pop-up reklamer.

Returretten gjelder forresten også bokklubb-bøker.

Skrevet

Må -i all vennlighet- le litt av deg og innleggene dine, Anafugia!

Du har mye rart for deg, du...... :ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...