Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 29. mai 2003 #1 Del Skrevet 29. mai 2003 THE RING anbefales på det sterkeste. Veldig skummel og den får deg til å tenke! Noen andre med noen anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har bere sett den på Japansk jeg . Klarte ikke å vente på den amerikanske versjonen. Ellers har jeg ingen anbefalinger, men føler spent med her. Har sett alle grøsserene og thrillerene på video-sjappa nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 29. mai 2003 #3 Del Skrevet 29. mai 2003 The Life of David Gail, med Kate Winslet og Kevin Spacy. Utrolig trist og gripende om døds straff. Jeg hadde helt vondt etter på... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 29. mai 2003 #4 Del Skrevet 29. mai 2003 The Ring var utrolig bra! :o Tv + jente = sinnsykt ekkelt. Ellers så så jeg nettop Mulholland drive. deilig paradoks av en film. Anbefales på det sterkeste. Og når du har sett den, så se Gattaca, K-Pax, Beautiful Mind, The animatrix osv... husker ikke flere i farta, men det er så utrolig mange filmer som er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2003 #5 Del Skrevet 8. juni 2003 Når kommer den ut på DVD/VHS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 8. juni 2003 #6 Del Skrevet 8. juni 2003 Når kommer den ut på DVD/VHS? Aner ikke når den kommer her i Norge på DVD/VHS, men du kan jo alltids bestille den på en utenlands nettside (pass på at ikke porto og toll blir for mye, en kamerat endte opp å betale 700kroner for to tårn...)(amazon.com?) evnt. så finnes den jo også på nettet for de som bruker slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juni 2003 #7 Del Skrevet 9. juni 2003 Skal sjekkes. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 9. juni 2003 #8 Del Skrevet 9. juni 2003 Leide "John Q." i helga....en gripende og kjempebra film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 9. juni 2003 #9 Del Skrevet 9. juni 2003 Leide "John Q." i helga....en gripende og kjempebra film... John Q. er en fantastisk film! Den anbefaler jeg alle å se. Veldig gripende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 9. juni 2003 #10 Del Skrevet 9. juni 2003 Og for de som liker litt tøysete filmer, se "Sorority Boys!" Den er morsom altså! 3 menn som kler seg ut som damer og blir med i et bofellesskap på en skole Men da må du like sånne filmer. Det er typisk ungdomsfilm, noe i samme gate som "American Pie" filmene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 9. juni 2003 #11 Del Skrevet 9. juni 2003 The Royal Tenenbaums er herlig sprø! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 9. juni 2003 #12 Del Skrevet 9. juni 2003 One Fine Day fra 1996, m/Michelle Pfeiffer & George Clooney. Jeg har et kjempedårlig opptak fra en gang den gikk på tv som jeg ser - vel - ganske ofte. Pluss nå har jeg musikken fra filmen på cd. Dere som leter etter dvd/vhs slippedatoer kan sjekke ut filmene på : http://us.imdb.com/ Det kan hende dere finner noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 9. juni 2003 #13 Del Skrevet 9. juni 2003 sjekk også www.rottentomatoes.com, der er det også mye filminfo og anmeldelser. Angående John Q, så trodde jeg det var en dårlig film, men jeg får vel lete den opp i samlingen min og faktisk se på den.. Kanskje i kveld? Jeg så The Secretary her om dagen, den var interessant, ikke ofte de lager filmer om fetisjer og mentale lidelser i ett. :D Sjekk ut den. Jeg syntes i alle fall den var verdt å se selv om den ikke var revolusjonerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 10. juni 2003 #14 Del Skrevet 10. juni 2003 Hm...... Den Grønne Mil Blairwitch Project A Requiem for a dream .......... er de jeg kommer på sånn i farten. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 10. juni 2003 #15 Del Skrevet 10. juni 2003 Equilibrium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #16 Del Skrevet 12. juni 2003 Trainspotting og A Clockwork Orange er to av mine favorittfilmer. Passe syke begge to :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. juni 2003 #17 Del Skrevet 13. juni 2003 The Bourne Identity. Smågenial film. Anbefaler også serien Band of Brothers på det aller aller sterkeste. Viktigere kompletering av historiebøker finnes ikke. Det er sterkt og gripende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2003 #18 Del Skrevet 14. juni 2003 HM jeg må vist begynne å se litt mer på filmer. Ingen av de dere anbefalte har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. juni 2003 #19 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg er en stor fan av Adam Sandler, og anbefaler varmt alt av ham. Kanskje litt farget av at jeg var og så Anger Management igår? Holdt på å le meg ihjel, + at du går hjem med en varm sprudlende kosete følelse inni deg. Jack Nicholson er heller ikke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 14. juni 2003 #20 Del Skrevet 14. juni 2003 Så Trapped igår jeg.. Har nettopp komt på video tror jeg.. Kevin Bacon, Charlize Theron og Courtney Love spiller i den. Syned den var kjempebra! Helt sånn passe nervepirrende og spennende lett underholdning om en gjeng kidnappere som kidnapper en liten jente med astma. Charlize Theron og Kevin Bacon spiller utrolig bra i denne filmen! Bør sees! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå