MarianneE Skrevet 29. mai 2003 #1 Skrevet 29. mai 2003 Husker du på og si takk om du får hjelp av noen her inne til et eller annet? Husk det neste gang, da er det også mye mer hyggelig og hjelpe til!! Bare en liten oppfordring fra meg......
Octavia Skrevet 29. mai 2003 #2 Skrevet 29. mai 2003 Takk for at du minner meg på det. Takk til alle som har hjulpet meg. Fra nå av skal jeg bli et bedre menneske og takke andre oftere.
Gjest Hilde K S Skrevet 29. mai 2003 #4 Skrevet 29. mai 2003 Har ikke tenkt på det før du skrev det nå jeg ! :oops: * Løper og skjekker alle trådene mine*
Gjest Kira Skrevet 29. mai 2003 #5 Skrevet 29. mai 2003 Kanskje, kanskje ikke. Kommer an på, skal huske på til neste gang! Men nå er det ikke så ofte jeg skriver innlegg selv ... :oops: Jeg skal bli flinkere!
Rapitap Skrevet 29. mai 2003 #7 Skrevet 29. mai 2003 Ok, vår første felles KG regler. 1. Bud - Du skal alltid takke for hjelp! *Om dette ikke blir opprettholdt så er det rett ut av den gode sirkelen!! :evil: ....hehe...føler Nemi-ånden tar over her nå*
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #8 Skrevet 29. mai 2003 Jeg har for vane å takke når jeg får hjelp, og tror jeg stort sett alltid gjør det. Men jeg kan ha glippet selvfølgelig...:oops: Uansett, tusen takk til alle som har hjulpet med spørsmål, synspunkter og problemstillinger :kysse: :kgsmil: Diva
Gjest Mzfire Skrevet 29. mai 2003 #10 Skrevet 29. mai 2003 Er oppdratt til å takke. Det er opplagt da...
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #11 Skrevet 29. mai 2003 "På onkli' " er jeg veldig høflig, sier tusen takk og vær så snill der det passer (og jeg syns det passer titt og ofte)! Her inne... ble litt usikker. Ofte er det slik at man spør om noe også slenger det jo inn et svar i ny og ne. Så kanskje man vil vente til "alle som skal svare har svart også takke alle i ett", også vet man jo ikke om alle (som skal svare) virkelig har svart osv osv... Det er ikke alltid jeg sjekker om de jeg har gitt svar husker på å takke meg heller Hm..
Molanya Skrevet 29. mai 2003 #12 Skrevet 29. mai 2003 Det er vel ingen grunn til å bli sur om noen skulle glemme å takke for seg heller. De fleste mener sikkert ikke noe med det, og dermed liten grunn til å ta det personlig ...
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #13 Skrevet 29. mai 2003 Det er da ikke noen som snakker om at de blir sure hvis ingen takker ? Det er mer det med høflighet og det å sette pris på hjelp :D Det er ikke gøy å skrive langt og lenge og fylle innlegget med adekvat info, som personen har spurt etter og så ikke få høre en dritt da. Har opplevd det selv,- folk tar mye for gitt. Men akkurat SUR tror jeg neppe folk blir Skal nå mer til
Gjest Embla s Skrevet 29. mai 2003 #15 Skrevet 29. mai 2003 Bruker dere å sjekke om folk takker dere her inne?
Molanya Skrevet 29. mai 2003 #16 Skrevet 29. mai 2003 Kanskje ikke direkte sur da, men skuffet, tydeligvis. Ellers er det jo positivt å være høflig, er enig i det. :blunke:
Gjest Diva Skrevet 29. mai 2003 #17 Skrevet 29. mai 2003 Bruker dere å sjekke om folk takker dere her inne? Nei, men jeg bruker å gå tilbake til tråder jeg har svart på, hvis det er et interessant tema, og ser om den andre parten har mer å si om det :D Å systematisk gå og sjekke om jeg har fått takk på alt fra A til Å er verken interessant eller nødvendig
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2003 #19 Skrevet 29. mai 2003 Noen ganger er jeg flink og takker, andre ganger er jeg ikke fullt så flink. Jeg er ikke så interessert i at folk takker. Jeg vil heller høre tilbakemeldinger dersom de f.eks har kjøpt noen produkter som har blitt anbefalt, prøvd en oppskrift fra forumet eller lignende.
Nikki Skrevet 29. mai 2003 #20 Skrevet 29. mai 2003 Prøver så godt jeg kan og takke. Er jo vanlig folkeskikk og takke når man får hjelp til noe. Men selvfølgelig, kan hende jeg har glemt å takke noen ganger. :oops: Men da benytter jeg anlednngen nå og jeg sier TUSEN TAKK for alle tips og ideer og svar på mine (noen ganger) håpløse spørsmål. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå