Gå til innhold

Ett år igjen...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så er det bare ett år igjen for mitt vedkommende,

og om noen dager kan jeg si

" Vi skal gifte oss 29. mai" i stedet for

" vi skal gifte oss 29. mai 2004"

Små barn små gleder, hvis noen har lyst å slenge noen sure kommentarer her så versågod.

Jeg gleder meg stort over denne dagen og hverken ******** eller ******** eller noen andre for den del kan ødelegge det!! :D

Så lykkeønskninger mottas med takk,

Og alle dere andre som gifter dere til helgen:

GRATULERER SÅ MASSE !!!

:hoppe::hoppe::hjerter::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vent og se, tiden kommer til å gå fort. Vi bestemte dato for bryllupet over et år i forveien. Jeg begynte å planlegge tidlig slik at ikke alt hopet seg opp på slutten og at jeg kunne kose meg den siste tiden før bryllupet.

Men, det dukker alltid et eller annet opp. Nå er det bare 9 dager igjen og jeg er absolutt ikke ferdig med ting og overhodet ikke flink til å slappe av. Her går nervene på høygir, sommerfuglene i magen 10 dobler seg for hver dag som går....

Lykke til med planleggingen, før du vet ordet av det er sommeren over, julen nærmer seg, så kommer nyåret og vips... Bare noen mnd til du skal stå brud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anitacath,

Vi feiret også minus ettårs bryllupsdag ifjor, så du trenger ikke å unnskylde deg for meg ihvertfall!

Har fulgt dine mange, engasjerte og informerte innlegg med glede, og regner med at det nå bare vil bli flere. Men jeg lurer på en ting: Du som har planleggingen klar ned på et detaljnivå som kakeliste et helt år i forveien - hva har du egentlig igjen å pusle med nå?! Dette er ikke en sur kommentar altså, jeg bare lurer helt oppriktig. Er så fascinert over hvor engasjert du er så lang tid i forveien! Vi bestilte bryllupskake i forgårs, og skal gifte oss i juli, og blomster har vi såvidt begynt å tenke på.

Dere skal ha festen på Losby Gods, ikke sant? Et fantastisk sted - vi ønsket oss det, men mått gi tapt for lommeboka....

Ha en fin minus ettårs bryllupsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske lykke til med planleggingen det neste året jeg. Tiden kommer til å gå kjempefort, og vips så er den store dagen deres her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med det kommende året. Det kommer til å gå kjempefort så det er bare å nyte planleggingen. Det er ikke lenge siden det var tretten mnd igjen for vår del og nå er det bare tre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tabby

Gratulerer med bare 1 år igjen til den store dagen! Det er vel nå moroa virkelig begynner hvor man kan begynne med alle de praktiske tingene.Selv har jeg også allerede lagt masse planer og vi har over halvannet år igjen til vår dag, så det er godt å se det er flere enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulererer så mye! Og ikke minst lykke til med videre planlegging. Det skal bli så bra, så bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du begynne å telle måneder!

Hjertelig lykke til med videre jobbing, og kos dere masse i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tor meg, tiden kommer til å fly! Vi forlovet oss 18.desember -99,og satte bryllupsdatoen til 29.juni 2002. Nå ble jeg gravid, og vi måtte derfor forskyve det. Men at det er 3,5 år siden vi forlovet oss, er helt utrolig. Og at vi endelig skal gifte oss, ett år etter planen, er helt underlig. Tiden har flydd av sted.

Gled deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...