Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med bruk av laser for å fjerne arr og "spiderveins"?? jeg har et par arr i ansiktet og et på halsen som jeg så gjerne vil ha vekk, og små blodårer på nesevingene som irriterer livet av meg.. (ligger i familien..) og jeg får bare mer og mer små blodårer(sprengte blodkar) på lårene!! æsj! trodde ikke jeg fikk det før jeg var vertfall over 40! skrik!

hva koster slik laserbehandling og hvor effektivt er det? hvor mange behandlinger bør en ta, og finnes det evt "bivirkninger"?

takk å takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et sprengt blodkar i ansiktet som jeg fikk fjernet på hudavdelingen på sykehuset så det kostet ikke mer enn 160 kr hver gang, (var innom kanskje 4 ganger) .

Det var ikke snakk om mye, men et område på max 2 mm.

Gjest Gjest2
Skrevet

Der er en firma i Trondheim som heter Senter for estetisk laserkirurgi, de har en hjemmeside som jeg tror heter det samme.

De har alle mulige slags lasere både for arr, rynker, hår, fødselsmerker etc. Selv var jeg der og fjernet arr etter kviser, det tok ca fem behandlinger og ble kjempebra, men det koster. Tror det var ca 1500 kr pr gang, men dersom det ikke er dype arr slipper du så mange behandlinger. Vet ikke om det er en annen pris for din type behandling.

En ting er sikkert, det virker!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...