-Fisken- Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Skal innom enten Syros eller Mykonos noen dager før vi drar videre. Noen som har noen anbefalinger? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 29. mai 2003 #2 Del Skrevet 29. mai 2003 var på syros ifjor, lite nordmenn og svensker der! var på en strand i delfini, flotteste vannet jeg har sett... kråkesølv (sånt som er på gråstein) i vannet, så når det var bølger så det ut som om alt vannet var av sølv... skulle egentlig til mykonos, men fikk høre at det var fryktelig dyrt der. ellers er det jo veldig forskjell på syros og mykonos da... rolig ferie; syros, livlig (dyr) ferie; mykonos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Vi var innom Mykonos i fjor og syntes det var herlig! Dyrt er det, ja, men om det bare er for en liten svipptur kan det jo gå. Vi var der i september, så jeg vet ikke hvordan det er i høysesongen, men det du kan vente deg er blant annet: vanvittige mengder designerbutikker masse kult liv å se på om kvelden (min favoritt), ikke minst store mengder velstelte, velkledde, veltrente homsepar labyrint av fantastisk koselige små smug, som på mange greske øyer, men her går man seg garantert bort flotte strender, for eksempel superparadise beach sikkert kultur også, ble litt nedprioritert i fjor :oops: Kan ikke sammenlikne med Syros som jeg ikke har besøkt, men hvis du liker å sitte på utecafe og se på livet om kvelden er Mykonos en oase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå