Gå til innhold

Hår i ansiktet

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hjelp hjelp!

Jeg har fått både hår på overleppen og haken :( . De er sorte og stive. Synes de øker i antall hver uke, og jeg er veldig lei av pinsetten min.

Klarer nesten ikke være nær andre mennesker og i sterkt lys, er livredd for at de skal se alle hårene.

Har hørt om elektrolyse og laserbehandling. Er det noen som kan fortelle meg om dette fungerer? Forsvinner hårene for alltid? Og hva koster det...

Jeg er desperat...

På forhånd takk for svar.

Maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Heisann

Kjenner meg så godt igjen på innlegget ditt, jeg har også det samme problemet det blir verre og verre, nå bruker jeg barberhøvel for jeg orker ikke pinsetten lenger, det tar altfor lang tid. Jeg er også "lyssky" da jeg er livredd for noen skal se det.

Jeg har prøvd ellipsebehandling (ingen effekt, bare veldig sår hud etter behandling) jeg har lagt ut 10.000,- på laser, ingen effekt på meg det heller, bare jæ... vondt, for jeg hadde fått litt for mye sol i ansiktet, det endte med at behandlet område, ble helt svart i 14 dager, før huden kunne plukkes av, kan tro det var festlig å gå rundt med svart skjegg... måtte holde meg innendørs... men nå har jeg gitt opp kampen, høvel, har med i veska alltid i tilfelle noe skulle skje og at jeg ikke kommer hjem i tide, for det vokser veldig fort ut igjen, har på overleppa, halsen, haken og på kinnene, mye svart, men også hvite hår og det er skikkelig vemmelig. Jeg fortalte en venninne at jeg skulle begynne med laserbehandling og hun fikk nesten sjokk, for hun hadde aldri lagt merke til det før sa hun.... så kanskje vi tror det er verre enn det er... Håper å høre fra deg igjen, nesten godt å høre at en ikke er alene om problemet, jeg forstår så inderlig hva du føler. Klem fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...