Gjest Nybegynner Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Noen som har vært på Sardinia? Skal reise dit i juli og lurer på om det er noen som har noen tips om ting man bør få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2003 #2 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei! Var på Sardinia sommeren for to år siden, og hadde det kjempefint. Vi var i Alghero som er en koselig liten by. Vi reiste med Star Tour ned, men var ikke med på så mye av det de hadde av felles aktiviteter. Når sant skal sies, var vi veldig lite kulturelle i løpet av denne ferien, og benyttet stort sett dagene til soling og spising....men vil allikevel anbefale deg en tur til Korsika dersom du har mulighet til det. Det er ei fantastisk fin øy! Vi dro på dagstur til Bonefacio, og det var helt nydelig...men dyrt! I Alghero er det litt butikker, og jeg fikk handlet litt der, selv om utvalget ikke er ekstraordinært.Bare spør hvis du lurer på noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nybegynner Skrevet 30. mai 2003 #3 Del Skrevet 30. mai 2003 Takk for svar! Vi skal også reise med Star Tour til Alghero, vi er 9 personer som skal reise sammen så vi prøver å være litt forberedt på å møte alle behov..Når du sier at det var dyr med Korsika tur, mener du da selve turen (båten) eller prisnivået på øya? Hva med prisnivået i Alghero? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Med prisnivaet pa Korsika mener jeg i utgangspunktet prisene pa oya. Husker ikke hva vi betalte for turen, men det var uansett virkelig verdt pengene! men ikke sats pa shopping pa Korsika. Jeg hadde planlagt a kjoepe litt klaer der, men fant raskt ut at det ikke var tilpasset min lommebok!! I Alghero er prisene helt okay etter det jeg kan huske..det er ikke all verdens butikker der, men jeg handlet da bade sko og litt klaer til greie priser. Mat er jo generelt billig i Italia, sa det var iallefall greit. Hvilket hotell skal dere bo pa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nybegynner Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Lelighetshotellet Picale..tre stjerner, men nære stranden mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå