Gjest Janna Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei du, har du helt sluttet å diskutere smak og behag du? Ser at du tusler videre i alle tråder der dette er tema.. Det er morsomt å diskutere smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #2 Del Skrevet 28. mai 2003 Jepp, faller ut ved smak og behag. De som fortsatt insisterer på at smak og behag ikke kan diskuteres, bør snarest spise i seg de ordene. Er det noe som kan, vil og skal diskuteres, så er det nettopp smak og behag. Ja, og DER motsa jeg meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2003 #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Spis ordene, Kira! *sender over piffikrydder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Sånn, da kan det faktisk diskuteres. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2003 #5 Del Skrevet 28. mai 2003 Det er BRA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #6 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja, er jeg heldig er det jeg som får det siste ordet, evt. ordene. *spise ordene sånn at de faller i smak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. mai 2003 #7 Del Skrevet 28. mai 2003 Kira nå tar du helt feil, men det er ganske vanlig at dere jenter gjør det, la meg oppklare, smak og behag kan verken forklares eller defineres, vi er alle ulike og siden du og jeg oppfatter f eks grønt og farven på en appelsin forskjellig, - kan vi vanskelig diskutere noe som helst... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2003 #8 Del Skrevet 28. mai 2003 Det er jo det som er moroa Waco. Hete diskusjoner der man stamper og stamper på meningene sine til man blir blålilla i trynet og ikke orker mer. *spretter en rusbrus* Aah, Vikingfjord, de ordene smakte bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #9 Del Skrevet 28. mai 2003 Kjære, waco-gutten Det har seg nå slik at vi forfengelige damer har rett. Smak og behak kan forklares og definers. For det der var godt! ..og det der eplet var surt ... Ja, skal vi ikke begynne å diskutere farGen på appelsiner? Kom igjen! Jeg mener ... Er de ikke lilla og søte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. mai 2003 #10 Del Skrevet 28. mai 2003 Tja.... Diskusjon: diskusjo´n m1 (fra lat., se diskutere:(fra lat., av dis- og quatere 'riste', eg 'riste fra hverandre') utveksle meninger om, debattere; behandle d- en sak, et emne / d- fram og tilbake / d- uten å bli enige / d- seg fram til en avtale / det blir diskutert / det er ikke det vi d-r / det kan d-s (hva som er best) det er ikke opplagt (hva som er best) / det kan ikke d-s det er selvsagt .) meningsutveksling, drøfting, debatt Betyr altså å veksle meninger..og det kan man om smak og beag også tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #11 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja, ok, da. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. mai 2003 #12 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja, akkurat som oransje grønne prikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #13 Del Skrevet 28. mai 2003 Ja, akkurat som oransje grønne prikker. Kanskje ikke utvokste appelsiner? Blir jo det samme som med dverger med rosa prikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. mai 2003 #14 Del Skrevet 28. mai 2003 Kira, Kira.... Hvorfor får DU lov til å spise ord, og ikke jeg??? :o *furte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #15 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg er så glupsk etter ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. mai 2003 #16 Del Skrevet 28. mai 2003 Glupsk....ja, den kan jeg gå med på. Men etter ord? Nope. Det der er MITT domene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #17 Del Skrevet 28. mai 2003 Men kan ikke jeg vææære så snill å fåå ordet, da? Jeg er jo så sulten, Berthings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. mai 2003 #18 Del Skrevet 28. mai 2003 Og hva skjedde de gangens som jeg proklamerte at jeg var sulten, om jeg tør spørre??? Eller da det veldig uskyldig begynte å rumle i magen min??? Tror du jeg fikk ordet da? Hæ? Tror du? *skjerper seg* Forresten, du spør jo så pent. Neste gang du vil spise ord, så skal jeg heller legge inn et godt ord for deg i den tråden du vet. *ser for meg overskriften i VG: Ordkanibalene slår til igjen!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #19 Del Skrevet 28. mai 2003 Unnskyld for alt det jeg har gjort. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. mai 2003 #20 Del Skrevet 28. mai 2003 Såda, såda... *trøste* Det er da ikke så ille vel? Et ord er jo bare et ord? Og sulten er det jo lov å være. Ta deg heller en brødblings. Det er mye bedre for fordøyelsen, skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå