Gå til innhold

Klinikk Stokkan i Tromsø


Loco

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har erfaring fra Klinikk Stokkan i Tromsø? Man leser så mye om Nobel Clinic og Colosseumklinikken i Oslo, men jeg har ikke hørt noe om kirurgene i Tromsø. Hører gjerne fra dere som har lagt inn silikon ved den klinikken. Er litt skeptisk, og vil forsikre meg om at resultatet vil bli ok (i forhold til utgangspunktet mitt selvfølgelig!).

Takknemlig for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Har vært på klinikk Stokkan i Tromsø, men ikke for å legge inn silikon. Jeg var der for å fjerne to føflekker som jeg hadde i ansiktet. Legen min der (plastisk kirurg) var veldig hyggelig og flink til å forklare hva som skulle skje. Han gjorde et pent arbeid og per i dag kan man så vidt se antydning til et lite smalt arr (og i ansiktet er det jo trossalt viktig at de er flinke til å sy).

Hvis du er usikker vil jeg anbefale at du drar innom klinikken og prater med de :)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :D

Det høres betryggende ut at arret ble pent. Min store skrekk er at alle skal se at jeg har operert brystene. Klinikk Stokkan har nesten ingen bilder på websiden deres, og det står omtrent ingenting om avdelingen i Tromsø. Det trenger jo ikke bety at de ikke er seriøse, men de fleste andre klinikkene jeg har sjekket opp har oppdaterte og innholdsrike websider med e-postadresser til kirurgene. Det er vel mest for reklame de har det, men det virker jo!

Jeg bor ikke i byen, så jeg vil ha tak i mest mulig informasjon før jeg tar avgjørelsen. Hvis det er andre i forumet som har erfaringer fra klinikken i Tromsø blir jeg kjempeglad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klinikk Stokkan er relativt nyåpnet i Tromsø. Mulig det er derfor det ikke er så mange bilder på deres side...

De har veldig hyggelig og seriøse leger. Bare ring dem så sender de deg den informasjonen du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tigerpia, det er bare å ringe de så kan du jo snakke med de på telefonen. De har garantert endel brosjyrer som de kan sende til deg.

Det som er en fordel er at de kan gjøre endel operasjoner på kveldstid (sikkert lettere for deg hvis du må dra inn til Tromsø etter jobb e.l.).

De som jobber der er veldig hyggelig og profesjonelle så du er i gode hender :) Ring til de og spør om alt du lurer på i forkant, så kan de sikkert svare på det du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...