Gå til innhold

Vrikker du for mye på rumpa??

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Tenker du over om du vrikker mye på rumpa når du går fort? Jeg har fått for meg at jeg gjør dette - og blir helt stiv i beina når jeg går fort og kommer på dette *ler oppgitt*....ekstra ille dersom noen går bak meg :oops: ......for man skal jo liksom ikke vrikke for mye på rumpa - spesielt ikke om rumpa er slik at den ikke går inn i størrelse 36 .... :oops:

Flere som har "komplekser" for dette ? eller har tenkt over hva de gjør?

Nok en merkelig tråd fra Virgo :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenker du bare på fordi du er norsk, og født under en busk! :blunke:

Skrevet

Jeg nekter å tro at jeg vrikker på rumpa!

Jeg går alltid FORT.. og jeg går som en mann :hoho:

Men jeg har aldri gått bak meg selv, så sikker kan jeg ikke være.

Skrevet

Vrikking på rompa er kvinnelig.

Jeg går som jeg går og om vrikking er med, så får den være det.

(fikk faktisk et kompliment en gang i tiden for hvordan rompa mi vrikket seg da jeg gikk. Det kom jeg på nå)

Gjest Donna
Skrevet

hehe under en busk - tror ikke det nei :ler:

Men faktisk så er det slitsomt!! :o Blir jo helt anspenet av å prøve å IKKE vrikke - ser sikkert tåpelig ut :oops:

Skrevet

Virgo, "født under en busk" er du når det gjelder dette, om du er nordmann! ;)

Poenget mitt er at damer skal vrikke litt, noe annet er helt unaturlig.

Eksempelet med nordmenn, er at de fleste norske damer går som stokker - sett en norsk dame i en salsetime - whæ!

Skrevet

*vrikke*

Ja! Jeg vrikker på rumpa! :hoho:

*vrikke av gårde*

Skrevet

går man med hæler MÅ man jo vrikke litt på rumpa, ellers ser det jo helt rart ut...

Skrevet

Det er bare pent. Slapp av. :blunke:

Skrevet

Dere SKAL vrikke på rompa jenter! Øv dere på det - lær det - tren det - GJØR det!

Dere vil få smidigere hoftemuskler, smidigere muskler nederst i ryggen og dere får frigjort en masse energi. Dette forplanter seg oppover slik at hele ryggen får stimulanser og blir smidigere, det løser opp stramme muskler øverst i ryggen og i nakken, og dermed kan det ha heldig innvirkning på stresshodepine.

SÅ - det er fortsatt lyst - ut og gå - med forte, små skritt, vrikk vrikk vrikk :hoppe: Så tar dere en pasue hvor dere strekker i hoftene, triller dem rundt, og frem og tilbake - fra side til side - og fortsett å gå!

Lea - en slik tur rundt vannet hver dag er et minimum.

Gjest Virvel
Skrevet

Selvfølgelig vrikker jeg på rompa, det er da virkelig ikke til å unngå. Jeg går akkurat sånn som det passer meg! :D

Skrevet

Hva er for MYE....thats the question!!

Skrevet

JAAAA, jeg vrikker på rumpa :-)

Og det har jeg faktisk fått flere pene komplimenter for. Så det så :sminkedokke:

Skrevet
JAAAA, jeg vrikker på rumpa :-)

Og det har jeg faktisk fått flere pene komplimenter for. Så det så :sminkedokke:

Hvor mye må du vrikke da da??? Hvor er grensen???????

Skrevet

Rompa mi!!!!

Den vrikker masse.

Helt av seg selv :kyss:

Vrikk vrikk

Skrevet

Hvor mye må du vrikke da da??? Hvor er grensen???????

Øh... jeg er ikke så kjent med de ulike "vrikkegrader". Mulig du kan opplyse meg litt her? Jeg tror rumpa mi vrikker akkurat passe til å være akkurat rumpa mi :ler:

Gjest Donna
Skrevet

Ja hvordan måler man vrikkingen ?? :o

muligens i hvor store utslagene til hver side er ....? få noen til å gå bak med linjal og måle kanskje........ :roll:

:ler:

Skrevet

Jeg vrikker ikke særlig mye, men vurderer å begynne å gjøre det; det nordiske ganglaget kan visstnok kanskje være en årsak (årsaken) til at nordiske kvinner får bekkenløsning oftere enn andre. (Dette er bare noe jeg har hørt, men det hørtes ikke så ulogisk ut).

Skrevet

Må man ha stort rompe for å kunne vrikke på den? :pippi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...