Gå til innhold

Hvor lenge sover du?

hvor lenge sover du?  

1 stemme

1. 1. hvor lenge sover du?

• mindre enn 5 timer
      3
    • 5 -6 timer
      7
    • 6 - 7 timer
      18
    • 7 - 8 timer
      25
    • mer enn dette (heldiggris *glise* )
      11

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sover 7-8 timer, og trenger det for å være mest mulig snill og oppegående...

Piglet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sted mellom 6-8 timer fungerer fint for meg.

Jeg er slik at jeg kan gjerne legge meg kl. 22, og våkne i 6 eller 7 tida om morgenen. Trives best da, jeg.....

Mannen er motsatt. Han kan sitte oppe til 03 om natta, og sove til kl. 14.

Jeg hadde aldri klart det.....

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Elsker å sove, men får sjelden tid.

Enten er det telefonen eller noe annet bråkete.. :-?

Sover vel i gjennomsnitt 5-6 timer per natt.

Men på søndager sover jeg leeeeeeeeenge.. Kanskje til sånn kl 8 :blunke:

Skrevet

8-9 timer.

Mer enn 9 timer er ikke bra, da blir jeg sløv og helt utafor.

Skrevet

Jeg sover veldig lett og våkner ofte om natta. Dessuten tar det lang tid før jeg sovner, men sånn jevnt over sover jeg nok 7 timer. (Ok, idag sov jeg litt mer da jeg på mystisk vis klarte å slå av vekkerklokka, mens jeg drømte at jeg sto opp!)

Skrevet

Jeg BURDE sove minst 8 timer hver natt, særlig når jeg må tidlig opp og på jobb, men dessverre blir det nok alt for mange sene kvelder. Sover vel alt mellom 5 og 7 timer i arb. uka. I helgene kan jeg sove leeenge. I natt sov jeg 12 timer og jeg hadde sovna oppå sambis på sofaen før jeg kom meg i seng. :roll: For å fungere trenger jeg mye søvn.

Skrevet

Jeg skrev 6-7 timer, det er det jeg får. Litt mer i helgene nå når jenta er blitt så stor at ho kan være litt oppe alene. Men jeg burde nok hatt mer. Når jeg kan sove så lenge jeg vil sover jeg alltid 10-12 timer, dette er uavhengig av for hvor lang periode. Før jeg fikk jenta sov jeg glatt 10-12 timer hver natt hvis jeg kunne, men den dumme vekkerklokka hadde det med å ringe midt på natta. (Sånn klokka 7.):)

Skrevet

mmm, jeg tror det perfekte er 8 -9 timer.

men før hver eneste eksamen dette semesteret har jeg sovet 3 timer, og det gikk bra da.. (leste til klokken 4-5)

og vanligvis før jobb(helgejobben min), sover jeg kanskje 5 timer, det går også bra da.

men i lengden MÅ ha 8 timers søvn ellers sovner jeg midt på dagen, eller så oppfører jeg meg hysterisk(dvs hysterisk glad, hysterisk lei meg, hysterisk sint og andre måter å være hysterisk på)

Dere skriver dere elsker å sove, jeg tror jeg elsker å drømme. Pleier å huske hver drøm jeg har om jeg har 8-9 timers søvn, og føler det er en kjempeviktig del av sovinga, å huske drømmen.

Gjest Virvel
Skrevet

For to-tre år siden klarte jeg meg helt utmerket på seks timers søvn, men nå - aldri i verden. Må ha minst åtte timer. Nå er jeg så heldig at jeg begynner på skolen klokken ti tre dager i uken, så da får jeg de åtte timene selv om jeg legger meg tolv. Og når jeg får fem netter per uke med minst åtte timer, da gjør det ikke så mye om jeg bare får seks-syv timer de to gjenværende dagene.

Gjest Donna
Skrevet

Jeg elsker sengen min jeg også !!!! Pleier å sovne med det samme i den - og nåde om noen eller noe vekker meg ! Det blir grusomt den dagen jeg får barn som skriker om nettene :o :-?

skrev 6 - 7 timer - men vansligvis ikke mer enn 6 timer - for jeg greier ikke å somle meg i seng :( og vet det er dumt ! man likevel ....ikke i seng før 24 ofte - og opp i 06 tiden .....alt for lite .... :Gjesp:

Gjest Zalomine
Skrevet

På hverdagene står jeg opp ganske tidelig, men jeg er i seng mellom 22 og 23, så jeg får somregel ca 7 timers søvn, kanskje litt mer (stemte for 7-8) I helgene sover jeg gjerne litt mer om jeg kan, men ofte sover vi ikke så lenge da heller. Jeg liker nok gjene 8 timers søvn, men sambo klarer seg fint med 4-5 timer hver natt i flere dager i strekk. Det gjør ikke jeg nei....

Skrevet

5-6 timer på det jevne, i uken. I helgene hender det jeg klinker til og drar meg i opptil 8 timer. Tar igjen av og til og soooover. Leeeenge. Kanskje et par ganger i mnd.

Maiken

Skrevet

Jeg sover ca 7 timer når jeg skal tidlig opp, men begynner jeg på jobb sent så blir det fort 9-10 timer med søvn. Kommer ann på dagsformen og om jeg har pollenallergi. Blir trøtt av medisiner.

Gjest Zalomine
Skrevet

Tar allergimedisin året rundt jeg. Er det derfor jeg alltid er trøtt kanskje?

(har egentlig blitt litt bedre etter at jeg byttet merke, og dessuten etterhvert har fått en mer jevn og stabil døgnrytme. Studentlivet, med annenhverdag klokken 8, annenhverdag sove så lenge jeg ville, det ødela meg helt... Opp kvart over 6 er ikke noe mosomt, men gjør man det hver dag, og legger seg i fornuftig tid, så går det fint etterhvert, det er en vanesak :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg trenger mine 8 timer.

Minnie

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg må også sove mye, da jeg har smerter på grunn av ryggskade. Minst åtte timer i døgnet, og må ha en time på øret etter middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...