Gå til innhold

Hvor lenge sover du?

hvor lenge sover du?  

1 stemme

1. 1. hvor lenge sover du?

• mindre enn 5 timer
      3
    • 5 -6 timer
      7
    • 6 - 7 timer
      18
    • 7 - 8 timer
      25
    • mer enn dette (heldiggris *glise* )
      11

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet

Jeg er ikke flink nok å komme meg i seng - og det blir for lite søvn om nettene ..mellom 6 - av og til 7 timer er det vanlige ....drømmen var 8 timer da ....men det greier jeg ikke lenger å få til. I allefall så er 6 timer veldig lite synes jeg .....

Hvor lenge sover dere gjennomsnittlig hver natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under 8 timer fungerer dårlig.

Da er det faktisk bedre helt uten søvn, siden man da går over i lettere hyper tilstand, og kan holde det gående ganske lenge, etter å ha kommet over første kneik ...

Gjest Starya
Skrevet

Jeg elsker å sove, og har jeg muligheten til det sover jeg glatt i 12 timer. Men da får jeg angre, for da får jeg hodepine.

Jeg sover ca 6-7 timer på hverdager. Jeg har oppdaget at jeg lettere kommer meg på bena om morran med 6 timer, enn dersom jeg sover et par timer mer.

Skrevet

Skal jeg være normalt oppegående og ha en god dag selv,

trenger jeg 8 timer søvn. kan klare meg med mindre, men da bør man ikke nærme seg meg. *langdagsgrettenutenskikkeligsøvn*

Skrevet

Stemte for mindre enn 5 timer, jeg. Vanligvis sover jeg mellom 2-4 timer, på en heldig natt sover jeg 6 timer. :roll: Men jeg har kroniske søvnproblemer da, så det telles kanskje ikke helt i forhold til "normalt".

Hadde jeg fått det til, så ville jeg sovet ca. 7 timer hver natt. Men det går ikke.... :x

Lillian

Skrevet

stemte for det lengste jeg, hehehe :kul:

noen dager begynner jeg ikke før tolv, da kan jeg sove i ni-ti timer...

Gjest Donna
Skrevet

i morgen DA skal jeg sove lenge da !!!!! kanskje helt til 9 eller 10!!!! :hoppe:

Skrevet

Jeg sover vel 6-7 timer pr. natt i arbeidsuka. MYE lenger i helgene.... Kan ikke huske at jeg trengte like mye søvn dengang jeg ikke trente så mye.

Skrevet

Sover en seks-syv timer om vinteren - sover ikke om sommeren :briller:

Skrevet

Stemte mindre enn 5 timer jeg, men ser at det innimellom bikker over 5 også. Jeg er våken klokka 04.00 alle hverdager, og jeg legger meg sjelden før klokka 23.30, så det blir ikke så mye søvn akkurat.

Skrevet

Jeg er skikkelig glad i å sove, helst ni-ti timer, men det blir oftest rundt åtte. "Problemet mitt" er at jeg blir trøtt i 17-18-tiden, og veldig våken rundt 21, så det blir til at jeg legger meg ganske sent. Heldigvis kan jeg som oftes sove en stund på morgenen.

Skrevet

I allergiperioder sover jeg masse! Gjerne 10 timer.

Sånn ellers trenger jeg vel ca. 8 timer.

Har alltid trengt mye søvn. Vennene mine sier det er fordi jeg er så energisk når jeg er våken!

:briller:

Gjest gjesta
Skrevet

Ca 7 timer vanligvis. Om vinteren gjerne 7-8 timer. Etter netter med 4-5 timers søvn, sliter jeg krafig med å holde meg våken sånn rundt tolv. Særlig hvis jeg er på jobb. Som å få en murstein i hodet!

Skrevet

Jeg elsker å sove og vil helst ha over 8 timers søvn. I låv mai bed :pippi:

Skrevet

Jeg sover som regel 6 timer til daglig.

For tiden sover jeg sikkert litt mer og det har jeg ikke vondt av.

Jeg trives best om natten og det fungerer sjelden bra sammen med jobben :roll: .

Hvis jeg sover MER enn 7 timer så blir jeg helt sløv og forsover meg.

Mindre enn 6 timer går greit, men krever noen ganger en liten sofa-lur på ettermiddagen.

Skrevet

I ukedagene er jeg heldig om jeg klarer å gjennomføre de "obligatoriske" 8 timene. Kommer alt for sent i gang...

I helgene kan jeg derimot sove riktig lenge. Elsker å ligge og dra meg til både 12 og 13, men dette får jeg jo svi for resten av uka. På vegne av oss uhelbredelige nattdyr burde samfunnet hatt døgnåpent! Der ingen ville ha sett rart på deg dersom du spaserte på vei til jobb klokka tolv på natta.

Skrevet

Det varierer, men jeg elsker å sove ni - ti timer og gjerne slumre inn når jeg våkner om morgenen, flere ganger, i timesvis, i stedet for å stå opp. Men det er sjelden, og da er jeg gjerne ganske vissen i hodet når jeg først kommer meg på bena.

Sover gjerne en time eller to på ettermiddagen, og fra fire til åtte om natta.

Skrevet

Sover ca 4-5 timer hver natt. Er ikke noe flink til å løsrive meg fra boken, KG, TV`n slik at jeg kommer meg i seng i rimelig tid. I tillegg sovner jeg ikke alltid med en gang.

Er alltid trøtt jeg, men det er min egen feil.

Skrevet

Med to sønner som er skikkelige morgenfugler har jeg ikke mye valg. Og ettersom jeg har problemer med å komme meg i seng blir det vel rundt 6-7 timers søvn.

Av og til tenker jeg at jeg skal sove litt når minstemann har duppen sin, men når den tid kommer er jeg ikke så trøtt lenger.

Hvis jeg får sove lenger i helgene står jeg likevel opp i ni-tida, klarer ikke å ligge lenger enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...