Gjest Starya Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 :evil: Her setter vi oss forventningsfulle ned for å se neste spennende episode av Charmed, også er det pinadø FOTBALL??? Fytterakkern for en urettferdig verden vi lever i..
Tusenfryd Skrevet 28. mai 2003 #3 Skrevet 28. mai 2003 Det hender at det er UKER mellom hver gang det er nye episoder av Charmed. Det sluttet spennende i går - Phoebe ble riktignok veldig fort slem da... men hun var tøff som Dronningen... det var stil over den entreen der... ikke skjønner jeg at de velger å være i en mørk kjeller når man kan bo i en lys leilighet men... Men jeg vet hva som skjer i neste episode. Vanligvis ser jeg aldri etter sånt, men i går bare måtte jeg.
Catzy Skrevet 28. mai 2003 #4 Skrevet 28. mai 2003 Tatt i betraktning at det ser ut til at det er Champion's League som gjør at TV3 overlever, så bør man kanskje ofre en dag med heksedrama med noe inntektsbringene, så man kan fortsette å se på heksene neste år også? Catzy
Gjest Mzfire Skrevet 28. mai 2003 #5 Skrevet 28. mai 2003 Liker ikke at det er så mye reklame hele tiden jeg da. Spesielt når de sender filmer.. Ellers elsker jeg å se på tv 3.
Miew Skrevet 28. mai 2003 #6 Skrevet 28. mai 2003 Hehehe, er det ikke slik på de fleste kanaler? ...at hver gang det er noe fotballkamp må alt annet tilside? Utenom på TvNorge, der synes jeg de er flink.
MarianneE Skrevet 29. mai 2003 #7 Skrevet 29. mai 2003 Men igår var det finalen i Champions Laeuge, så da blir det forhåpentligvis mere Charmed på oss! Tirsdagen var så spennandes at til og med Mannen satt med store øyne! :o Lurer fælt på hva som skjer til tirsdagen igjen...... Men, intill det koser jeg meg med gammle episoder om ettermiddagen, selvom det er mer "scvung" over de nye episodene....
Megan Skrevet 29. mai 2003 #8 Skrevet 29. mai 2003 Er jeg den eneste som faktisk var glad for å se Champions League finalen??
MarianneE Skrevet 29. mai 2003 #9 Skrevet 29. mai 2003 Er jeg den eneste som faktisk var glad for å se Champions League finalen?? Kan hende! Neida, er glad i fotball jeg og, men ikke når det er kun utenlandske lag, og i Charmed-sendetida! Ellers er fortball bra.....
*M* Skrevet 29. mai 2003 #10 Skrevet 29. mai 2003 Jeg holder med Megan..Jeg elsker å se fotball på TV. Jeg er utrolig fotball interessert! Reklame midt i filmen er noe HERK!
Ursula Skrevet 29. mai 2003 #11 Skrevet 29. mai 2003 Tv3 er en grei kanal det, men all den REKLAMEN !! :evil:
Megan Skrevet 29. mai 2003 #12 Skrevet 29. mai 2003 Jeg blir mer og mer irritert over alle de håpløse og ikke minst langvarige reklamene. Reklamene er så tåpelige at de må tro tv-seerne er helt kokt! Men ellers liker jeg Tv3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå