Gå til innhold

Bestilling av brudesuite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge i forveien bør man bestille brudesuite? Ser at noen av de som skal gifte seg sommeren 2003 allerede har bestilt!12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor du bor, hvor presset området er, tiden osv. Hvis ingen andre der du bor skal gifte seg den dagen (utenom sesong) eller det er masse hoteller å bestille på, er det jo litt annerledes.

Hvis dere allerede vet hvor dere vil bo, er dte jo heller ikke noe i veien for å bestille allerede nå...

12

Gjest KristinK
Skrevet

Det er bedre å være for tidlig enn for sen, så bestill i god tid. Vi gifter oss i august og da vi bestilte suite i januar var det faktisk den siste de hadde igjen. Så vær ute i god tid!12

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Vi har bestilt allerede, skal gifte oss 5.juli 2003.

Vi vet hvor vi vil være, og da ser jeg ingen grunn til å vente.

Skulle noe annet mer spennende dukke opp, er det jo bare og avbestille.

Vi brudepar er jo bare tidligere og tidligere ut med ting og tang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Når vi bestemte lokalene for 10 mnd. siden (hotell) så fikk vi spørsmål om vi ville ha brudesuiten - og vi takket ja.

Dersom dere gifter dere i de meste populære mnd. så er det lurt å være tidlig ute.12

Skrevet

Jeg skulle bestille suite på tirsdag og da var brudesuitene her i byen bortleid. Her er det 3 hoteller, men det ene er bare frokosthotell. Vi endte derfor opp med forretningssuiten på frokosthotellet som kostet kr 1250,-. Jeg tror det blir bra nok det og vi fikk sen utsjekk osv selv om det ikke var bryllupssuite.12

Gjest KristinK
Skrevet

Oi August! Da er jeg jammen meg glad vi bestilte tidlig. Vi skal nemlig også overnatte i Drammen.

Min erfaring er iallfall at man heller skal ringe litt for tidlig enn for sent...12

Skrevet

KristinK. Det er bare det at min samboer fridde først i februar, så vi har ikke like lang tid til planlegging. Så da får det bli som det blir. Jeg foreslo at vi skulle velge august 2003 men det ville ikke han, så da blir det slik. Men jeg tror det blir bra likevel.12

Skrevet

Jeg tror nok det lønner seg å være tidlig ute uansett hva du bestiller med hensyn til bryllup. Vi bestilte vår bryllupssuite 14 mnd før vi skulle gifte oss. Da var vi i hvert fall sikre på å få det vi ønsket oss...

Lykke til...12

Skrevet

Hei

Jeg ble litt stresset da jeg leste dette..

Siden vi har bare to ålreite hoteller her i byen, ringte jeg med en gang for å bestille.

Vi skal ikke gifte oss før i mai neste år, men begge hadde ledige suiter heldigvis!

Det som forundret meg var den store prisforskjellen!: Begge hadde frukt, champagne, frokost og sen utsjekking. Det ene stedet kostet per dags dato;2900,- icon_frown.gif

Det andre kostet 1000,- icon_smile.gif

Skrevet

Må dere betale nå eller etter bryllupet?

Får dere se rommene først??

klemz

Skrevet

Tror det er vanlig å betale ved avreise.

Rommet kan dere helt sikkert få lov til å se først, det er bare å ringe hotellet.

Skrevet

Hos oss er rommet med i en "pakke" hos selskapslokalet. Tror det egentlig koster 2500,- for en natt.

Vi var å så på rommet i påsken. Enkelt, men nydelig. Frukt og champagne + frokost på rommet og sen utsjekking hører med.

Gleder meg12

Skrevet

Jeg synes det virker som prisene varierer veldig på brudesuiter. Man bør kanskje være obs på hva som følger i prisen når man bestiller?!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Man bør sjekke at ting som champange, blomster, frukt, sen utsjekking etc. er med.

Kjett å måtte stå opp kl. 8.30 for å gå ned å spise frokost og være ute til kl. 12.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...