Tweetie_20 Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 Noen andre som skal på Robbie Williams -konsert i Stockholm den 27.Juli?? :D :D :D :D :D :D :D
Sister Blue Skrevet 29. mai 2003 #2 Skrevet 29. mai 2003 Ti ville hester kunne ikke ha dratt meg dit! Deler ikke din begeistring for klovnen Williams, men håper du får en fin opplevelse!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2003 #3 Skrevet 29. mai 2003 Ti ville hester kunne ikke ha dratt meg dit! Deler ikke din begeistring for klovnen Williams, men håper du får en fin opplevelse! He,he....hver sin smak ja.Skal nok kose meg ja.. :blunke:
Ruby Skrevet 30. mai 2003 #4 Skrevet 30. mai 2003 klovnen Williams, Der er det nok mange som er uenig med deg, Sister Blue...... Tviler på at en klovn ville gjort så stor suksess som Robbie.....
Sister Blue Skrevet 30. mai 2003 #5 Skrevet 30. mai 2003 Hvorvidt folk er uenig/enig er jo helt irrelevant! Dette er min mening. Han er jo selverklært puppegal klovn/bajas. Jeg kan nikke anerkjennende på at han kan være en morsom entertainer. Men jeg kjøper altså ikke pakka.
*M* Skrevet 2. juni 2003 #6 Skrevet 2. juni 2003 Robbie er en strålende entertainer og spiller på flere strenger. Jeg har bare sett Williams på DVD og har ingen planer om å reise til Stockholm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå