Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg begynte nylig på Yasmin p-piller etter en fødsel. Renselsen var over, og jeg hadde fått mensen tilbake. Halvveis ute i andre uka med p-piller, begynte jeg å blø litt. Første dagene var det friskt rødt blod, men så fortsatte det en hel uke til med brunfarget utflod og brune småblødninger, og det har ikke sluttet enda. Det holder med truseinnlegg for å fange det opp, men det blir jo ikke noe sex så lenge dette pågår. Hva er dette? Er det p-pillene som gjør det? Det har holdt på i nesten 2 uker nå. Det er ca 1/2 år siden fødselen forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. mai 2003 #2 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg prøvde Yasmin noen mnd'er da den kom ut, og blødde hele tida.. Så det orket jeg ikke... Det beste er nok å skifte til et annet merke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngerLise Skrevet 28. mai 2003 #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg kjenner meg igjen i situasjonen din, og antar at det er at du akkurat har begynt på pillene. Jeg har ikke slik lenger, med unntak av om jeg står over flere enn en mensen, da kan disse mellomblødningene komme..og det er ikke noe gøy. Men jeg tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg for...det går over om du tar pillene regelmessig. Lykke til! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg opplevde også blødningsforstyrrelser da jeg begynte med Yasmin. Men det gav seg til slutt. Men det var ekkelt å blø så lenge. Har hatt en forstyrrelse en gang til fra jeg begynte med de. Da kom ikke mensen som den skulle, den var 3 dager forsinket.. Men etter det har det gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. mai 2003 #5 Del Skrevet 28. mai 2003 Jeg fikk ingen blødninger da jeg startet med Yasmin, heller ikke når jeg utsetter mensen en måned. Men så hadde jeg egentlig praktisk talt ikke mens da jeg startet med pillene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 30. mai 2003 #6 Del Skrevet 30. mai 2003 Har opplevd det samme selv med Yasmin...fikk uregelmessige småblødninger utenom mensperioden. Ikke noe bra for sexlivet Men du kan trøste deg med at det blir bedre etterhvert som kroppen blir vant med hormonene du tilsetter den :-? Selv tar jeg meg en pause ifra p-pillene og har det deili 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå