Gå til innhold

Til alle jentene......

Miew

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid falt for mørke menn med blå øyne. Ikke helt kort-kort hår(...må ha litt å ta i uten at det kan kalles for langt) En slank og trent kropp er heller ikke å forakte. :P

Sånn ved første øyekast legger jeg også merke til hendene...menn skal ha arbeidshender og KORTE negler. Det er og ønskelig at de kan kle seg litt ordentlig(ikke dress til alle døgnes tider, men heller ikke hullete hawaii skjorter og raggsokker utpå dongeribuksa når vi skal på cafe, feks.)

Men til syvende og sist er det inni det viktigste....og det er da flott når man kan få både en tiltrekkende OG snill mann :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen min har jeg allerede fått, høy og mørk, med veldig kort hår og blå øyne.... :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Scarlet

Jeg føler allerede har truffet mannen i mitt liv, men jeg kan jo også beskrive han:

- Langt mørkt hår

- 175 cm.

- blå øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig... litt grånende kort, kort, kort og tykt hår. Helst stritt sånn at når jeg stryker over så kjennes det ut som en myk piassawa-kost *fnis*

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Han har hår.... eller ikke...

Nei, helt ærlig. Jeg tenner på en tjukk og lett krøllete hestehale, og jeg tenner på et skallet hode, dersom hodefasongen tillater det. Skallen må ikke se ut som en blomkål... hehe

Ellers tenner jeg på kjekke pene gutter som er velstelte på håret og ellers, enten det er kort, langt, lyst eller mørkt. Det er blikket i øynene som avgjør, håret er bare et ekstra pluss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er rundt 180 cm høy

alminnelig slank/heller senesterk enn muskuløs

gjerne brune øyne, men intet must

lyst eller mørkt hår - spiller ingen rolle

kort eller langt - spiller liten rolle, men helst ikke uten hår

(før ville jeg absolutt at han skulle være mørk,

men det har endret seg)

hår på beina (helst ikke så mye på brystet)

fast rompe

pen...

(men hva man synes er pent er vel forskjellig for

alle, men han må være hva JEG definerer som pen)

Det var det utseende-tekniske - det skal jo være en del

andre ting som MÅ være på plass dersom vi skal snakke

om en skikkelig drømmemann! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke truffet Drømmemannen enda jeg! Ihvertfall så vet jeg ikke at han er Drømmemannen min enda! :ler:

Men ser veldig mange pene menn som det går an å drømme litt om i ny og ne.. :enig_animasjon:

På det nåværende punkt i livet, så er de jeg ser og synes er verd en liten drøm her og der ca litt slik:

- høy (kanskje 178 -185 ?)

- mørkt hår

- kortklippet eller litt bustet

- veltrent

- blid

- nysgjerrig

- sjarmerende

- fasinerende øyne (eller kanskje det er blikket som er det som gjør det fasinerende...?)

- snerten rumpe!! :ler:

- sikker

- stilfull (på sin egen måte.)

Ja.. for tiden så er det visst mørke høye menn som tiltrekker seg min oppmerksomhet!! Med ØYNE!!!!! :sjarmor:

(men har hatt "drømmemenn" som er små og uten hår, middels, litt kraftige, lyst halvlangt hår, langt mørkt hår etc etc... det kommer an på hvordan de ER det som regel.) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@-unplugged

* 180cm høy

* veltrent

* mørkt kortklippet rufsete hår

* snaisen rumpe

* velkledd

* pene tenner

* fandenivoldsk

* impulsiv

* trygg på seg selv

........ m.a.o. min samboer :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...