Miew Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Har drømmegutten/mannen langt, kort, mørkt, lyst, krøllet, glatt, grønt eller blått hår? Hva er din mening og ditt ønske om denne saken? (Ser gutta har startet slik tråd angående jenter, tenkte vi også like gjerne kunne ha en slik tråd om dem!) Ja, og hvordan skal det absolutt IKKE være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. mai 2003 #2 Del Skrevet 28. mai 2003 Drømmemannen har barbert hode! (gjerne opprinnelig brunt/svart hår) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. mai 2003 #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Han er mørk og resten er ikke så farlig egentlig. Men tilfeldigvis er han korthåret da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Drømmemannen er mørk og kortklippet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. mai 2003 #5 Del Skrevet 28. mai 2003 Drømmemannen er høy,mørk og med kort hår.. Han er absolutt IKKE under 1,75 høy,rødhåret og femi! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. mai 2003 #6 Del Skrevet 28. mai 2003 Nesten alt er greit, bare han er kortklipt. Jeg kan ikke fordra langhåra gutter, det er noe av det værste jeg vet. Men om de er lyse eller mørke eller rødhåra spiller liten rolle. Det er heller ikke så farlig hvor høye de er, møter nesten aldri noen som er lavere enn meg selv, for jeg er ikke høyere enn 1,58. Blir lett sjarmert av fregner jeg da, synes det er kjempe flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #7 Del Skrevet 28. mai 2003 *tusle videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2003 #8 Del Skrevet 28. mai 2003 Han er hø.. gjerne 190.. og har mørkt langt krøllete hår.. med brune øyner.. lange armer.. pene store hender.. passe myk mage.. litt hår på bryst og mage.. og i stripe nedover til resten av håret Og absolutt ikke six pack mage og svulmenede biceps... rumpa er heller ikke så nøye bare den er ca normal.. :D Eh... det lange mørke håret igjen.. er viktig.. mmmmm.. høres ut som jeg vil ha en rocker.. hvor eeeeer de hen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. mai 2003 #9 Del Skrevet 28. mai 2003 Vel, MIN drømmemann har mørkt hår og blå øyne. Disse ytre trekk la jeg merke til en stund etter at jeg oppdaget en flott personlighet, en fantastisk humor, en deilig elsker, en godt hjerte og en vakker sjel :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 28. mai 2003 Utseende er jo viktig, men ikke avgjørende. En forelskelse varer lengre om man forelsker seg i personens indre skjønnhet og utstråling før det ytre. Det ytre er det første man ser, det første man oppdager, derfor bør det være littegranne attraktivt i dine egne øyne, men når førsteinntrykket er ferdig, er det det inni som gjelder! ...og liker man det inne, vel, dah er man i himmelen og forguder denne personens ytre! :blunke: Sånn fungerer det ihvertfall for meg! Min drømmemann er ca 178cm høy, har isblå øyne, kort/litt lengre enn kort (det vokser jo så fort!!!), mellomblondt, myk og deilig, god å ta på, og lukten, ikke minst lukten, den er viktig, man skal føle seg hjemme!!! Da må også håret lukte riktig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 29. mai 2003 #11 Del Skrevet 29. mai 2003 Høy, veltrent, men ikke diger, elegant, blondt (også mørkt, dyp mahognybrun går an...), langt meget velstelt hår, rene, vakre ansiktstrekk, mørke velformede øyenbryn, blå øyne..., men min samboer er nesten det motsatte av dette (men veltrent), og jeg elsker han likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 29. mai 2003 #12 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg blir nesten litt lattermild når jeg leser alle beskrivelsene av drømmemannen. Joda, da jeg var yngre hadde jeg også et ideal, han skulle være høy og mørk og pen.... Siden jeg er blitt eldre - og sikkert ser annerledes på tingene nå - har jeg funnet ut at mennesker blir penere og penere jo bedre jeg liker dem. Det er lenge siden jeg ble forelsket i et utseende, jeg skal gjerne ha kjent en mann temmelig godt og temmelig lenge før jeg i det hele tatt kan vurdere å forelske meg. Derfor må svaret mitt bli at drømmemannen er den mannen som rører noe inni meg, som leser bøker, som er interessert i politikk, som er glad i dyr, som har omsorg for andre mennesker, som kan se skjønnheten i en blomst, som ikke er rasist og som er like glad i meg som jeg er i han... Jeg kan altså - helt ærlig si at for meg er det indre og ikke ytre kvaliteter som gjør susen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 29. mai 2003 #13 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg blir nesten litt lattermild når jeg leser alle beskrivelsene av drømmemannen. Joda, da jeg var yngre hadde jeg også et ideal, han skulle være høy og mørk og pen.... Derfor må svaret mitt bli at drømmemannen er den mannen som rører noe inni meg Jeg er så enig så enig med deg PostIt, jeg forlesker meg heller aldri i et utseende lenger....(det var en gang).....Det er heller ikke slik at man forelsker seg i den som er den kjekkeste , men at den man forelsker seg i blir den kjekkeste . Men man kan jo ha meninger om utseende til det annet kjønn alikevel, det betyr jo da ikke at man forelsker seg kun i de som har fregner (som jeg skrev tidligere), noe min sambo ikke har. Men jeg synes det er utrolig flott alikevel........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. mai 2003 #14 Del Skrevet 29. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 29. mai 2003 #15 Del Skrevet 29. mai 2003 Liker høye blonde gutter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 29. mai 2003 #16 Del Skrevet 29. mai 2003 Drømmemannen min er høy og mørk som man sier. Rundt 1.85 med mørkt kort hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mai 2003 #17 Del Skrevet 29. mai 2003 Min drømme mann passer med alle frisyrer, man kan jo ikke bestemme hvordan de skal ha håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. mai 2003 #18 Del Skrevet 29. mai 2003 Drømmemannen min er høy, forholdsvis mørk og kortklipt. Han er også trent, men har likevel god og myk mave, men fine, sterke armer. Fast rumpe er også et must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. mai 2003 #19 Del Skrevet 29. mai 2003 Et skikkelig "drømmemannfolk" for meg ser slik ut: Høy, mørk og kortklippet Sexy rumpe og akkurat passe veltrent kropp, men ikke selvopptatt! Sterke armer og vakre hender som kan både jobbe og kjærtegne... Skikkelig glimt i øyet og masse humor Omsorgsfull, forståelsesfull og varm ...akkurat slik som min kjære mann! Hadde min kjære sett annerledes ut, hadde det selvsagt vært drømmekriteriene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. mai 2003 #20 Del Skrevet 29. mai 2003 Eyh! Det er lov å drømme Drømmemannen: ca 180 mørkt kortklippet hår,gjerne litt fall snille øyne med et litt "farlig" glimt varmt smil med hvite tenner søt stump passe muskuløs(ikke for mye!) trygge armer en bare kan forsvinne i ikke for pen,men kjekk/barsk intelligent respekterer meg får meg til å le og ler av meg kan danse er ærlig,omsorgsfull og trofast liker dyr og barn kan lytte og trøste er en god elsker røyker ikke leser bøker har god økonomi og er flink i jobben sin spiller gitar og synger kan lage mat kan fikse ting og tang er impulsiv og ekte en god venn fremdeles er litt gutt... Bamsemumsen min er ikke så langt ifra da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå