Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt vanskelig å forklare, men jeg skal prøve. For 4-5 år siden fikk jeg en kvise rett over puppene(på midten da..) sånn at jeg akkurat ikke kunne ha på meg den nye toppen jeg hadde kjøpt, den var ganske utringet. Jeg klemte og klemte og klemte, og resultatet ble at den blei sånn bøå/rød, dvs at det blødde innvendig på en måte. Den ble ikke borte, og faktisk så er den der enda. Stor ekkel klump, som jeg har forsøkt å fjerne med laser uten hell. De sier at de ikke kan skjære den bort, for dette er et veldig sensitivt område, og den vil komme tilbake mye større. Det er skikkelig stygt og jeg kan selvfølgelig aldri går med fint utringede topper.

Please, er det noen som kan hjelpe meg. Hva kan jeg gjøre for å skjule, få den bort. Jeg hater den, og vil bli kvitt hele greia.

Noen råd til en som ønsker veldig å gå med litt åpne topper en gang i blant.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tror jeg vet hva du mener...Min mor hadde en sånn (i ansiktet).

Det er en slags "fett-kump"...Hun skulle fjerne den, men den plutselig en dag (etter maaaange år) forsvant den...

Synest det virker tåpelig at du ikkje kan fjerne den.

Jeg ville rådført meg med en spesialist! (Og hvis han sa nei, ville jeg gått til en annen.....).

Håper du for løst problemet ditt! :)

Mvh Clea

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, det ser ut som en sånn fettklump midt der hvor den absolutt ikke skal være, og det er kjempeirriterendes.

Jeg har vært hos en av de beste hudspesialistene i Oslo, og det var der de ikke turde å skjære det bort. Jeg tok laser en gang og da blei den nesten svart og det så ut som om det skulle forsvinne, men så kom det tilbake igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...