Mathias Skrevet 28. mai 2003 #1 Del Skrevet 28. mai 2003 Men er de bare selvfølgeligheter, eller hva? Jeg har et tilegg her, nr4; er ikke det en kjedelig måte å bruke champagne på? HVor feiler flest menn da? 1. Glem egoet Ok, du har hatt sex med Kate Moss - men hun spurte ikke og trenger heller ikke å vite det. 2. Ren og pen Nybarbert, vasket og rent undertøy. 3. Forspill Starter med en gang dere møtes, eller før på e-post og SMS. Og varer lenge, ikke i seksti sekunder. 4. Champagne Hvis du fortsatt ikke har fått det med deg... 5. Overrask Kyss henne på kinnet mens dere snakker, beføl den nederste delen av ryggen hennes når dere klemmer og la hånda di berøre hennes rumpe uten at hun vet om det. 6. Ansiktssex Kyss den nederste leppen hennes, og sug litt. Det har virkning andre steder også. Les også: Kvinner vil se på sex Å overleve telefon-timene Kvinner snakker for mye om sex Her er de vanligste sexfantasiene Advarsel: Kun for menn! Sykepleiere er mest sexy Kvinner foretrekker nybarberte menn 7. C-trikset Legg henne på sengen, på kanten. Lag en C-form i hånda. La tommelen gå inn i henne og resten av hånden ligge utenpå klitoris. Press ned med den andre hånden. 8. Komplimenter Si hva du elsker ved kroppen hennes... 9. Først elske, så ... Første gangen elsker dere, senere kan det godt være litt mer rett på. 10. Hår Ta vekk løse hår fra ansiktet hennes når dere har sex. 11. Kyss Det er bare prostituerte som ikke kysser under sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. mai 2003 #2 Del Skrevet 28. mai 2003 Nå er du skikkelig brunstig for tia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2003 Nå fikk du meg til å flire waco!... Har jeg vært litt vel på den kanten i det siste?... Må være våren, alle de vakre damene her og ubenyttede hormoner tenker jeg... Men skal være obs og legge inn årene litt kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #4 Del Skrevet 28. mai 2003 Pass på, pass på! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. mai 2003 #5 Del Skrevet 28. mai 2003 Du burde lære litt av Lasse,du Waco..... Slik skal damer behandles nemlig! :x Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. mai 2003 #6 Del Skrevet 28. mai 2003 Alle veit at jeg er femtikilometer bak Lassie når det gjelder å sjekke damer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 28. mai 2003 #7 Del Skrevet 28. mai 2003 Les og lær! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. mai 2003 #8 Del Skrevet 28. mai 2003 Alle veit at jeg er femtikilometer bak Lassie når det gjelder å sjekke damer..... Det sier seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 28. mai 2003 Sjekke damer???? Noen fått med seg min overettårisølibat-tilværelse eller??? Hallo... Tenker "waco" har greit med damer jeg! Men det ble lite kommentarer på hva som menna ikke gjør av dette her... (Jeg trodde alle gjorde alt jeg egentlig men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå