Gå til innhold

Hvor kjøper du klærne dine?

Anbefalte innlegg

Gjest Janna
Skrevet

Helt ærlig nå;

1. Hvor kjøper du klærne dine?

2. Er det noen butikker du bevisst unngår å handle klær i?

1. Jeg kjøper mine på H&M, B-Young og Vero Moda. En sjelden gang Popin og Bik Bok.

2. Lindex, Cubus og KappAhl... Mange av de klærne er lite moderne. Har vel kanskje også en liten fobi pga at det er stort sett der mamma kjøper klærne sine. Vil ikke kopiere mammas klesstil. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Well, need I say more ?? Vi kjøper klær stort sett på samme steder...MEN....siden jeg ikke er så veldig på hugget etter å kjøpe klær, så hender det at jeg tar en spansk en og klinker til på noen online butikker.....Det som kommer i posten, vel, ....det kan jo bli fint....om jeg bare har husket rett størrelse og sånne ting.....

H&M synes jeg ser ut som fretex klær, slapsete fillete hullete og dyrt.....

hehehehe

Skrevet

Mine svar blir vel nokså like dine:

1. Jeg kjøper som deg endel klær hos H&M og Vero Moda, rett og slett fordi man får mye ålreite hverdagsklær for pengene der. Jeg liker også godt butikker som Oasis, Mango og Tatler - det kommer helt an på hva slags klær jeg er ute etter. Ellers passer jeg på å kjøpe klær når jeg er i utlandet.

2. Selv om jeg ikke bevisst unngår butikker som Kappahl, Cubus og Lindex, tror jeg faktisk ikke at jeg har et eneste plagg (bortsett fra undertøy og badetøy) fra noen av disse butikkene.

Skrevet

1. Hater egentlig å kjøpe klær jeg. Men når jeg føler for det så blir det H&M, B-Young, Vero Moda, Lene V og sånne "kjeder". Vil heller ha 20 bukser som kan byttes ut når jeg blir lei enn 2 som må slites i en evighet for å være verd pengene sine.

2. Unngår dyre butikker (nei, ikke dyrebutikker) med fjåsete, stivpynta ekspeditører som henger over meg. Og veldig "damete" butikker. Kjøper NOE på Lindex, Cubus og Kappahl, men ikke mye.

Skrevet

Aner ikke. Begynner som regel i én ende av gata/området/kjøpesenteret, og avslutter i den butikken som har det jeg skal ha. Hva den heter er totalt uinteressant.

:sløv:

Skrevet

Er vel som oftest innom H&M, Lene V, Vero Moda, Carlings og JC. :)

Skrevet

1. Oasis, Mango, Mexx, Rolfsen, Deguy (?), og kjeder som H&M, Vero Moda, JC, Bik Bok osv.

2. Kappahl, Lindex, Cubus, Sparkjøp, Sørbø osv.

Gjest Tristessa
Skrevet

1. H&M, JC, Bennetton (elsker), ulike bruktbutikker og til tider dyrere steder. For meg er klær en komplisert affære, og plukker litt her og der.

2. Kjøper aldri klær på Kappahl, Cubus eller Lindex, men det er fordi jeg ikke har vært forunt å finne noe kjekt der. Men så er jeg kun 18 da, og vil helst ikke se så gammel ut.

Hvis jeg hadde hatt en løsere økonomi, hadde jeg nok gjort det litt annerledes, men det viktigste for meg er at jeg ikke ser ut som en 14-årig bimbo eller gammel kjerring.

Skrevet

1.Varierer endel hvor jeg handler klær,men de stedene soom går igjen er Vero Moda,Zap,Mango,Voice of Europe, og pleier og kjøpe endel "basistøy" på H&M.

2.Lindex og Kappahl,de eneste jeg kommer på nå i farta.

Har ikke noe imot akkurat de to butikkene,men føler bare at det de selger der er beregnet på en annen aldersgruppe enn min.

Skrevet

1.Jeg kjøper mest klær på HM-det er absolutt favoritten.Ellers så har Only/Vero Moda en del bra klær.Kjøper i andre butikker også,men det går mest i desse.

2.Lenge siden jeg kjøpte klær på Popin,Cubus,lindex....litt mer damete for min smak. :-?

Gjest eminel
Skrevet

Nå bor ikke jeg i en by da, her hvor jeg bor har vi bare 1 normal klesbutikk (som heller ikke selger tøffe klær)... Men når jeg er i nærmeste by (som er Bergen):

1. Vero Moda, Davinchi, og så Skinneksperten. Liker inntillsittende klær, og har litt voksen klesstil. HM og Lindex liker jeg (men bare undertøy, resten er dårlig)...

2. Sportsbutikker, ''gammelmote'' (sånne som eldre mennesker kjøper sine klær i, Miss Sixty (den type klær). Cubus og Kapp Ahl har ofte store og uformelige klær i grelle farger.

Skrevet

Elsker Traps i Bogstadveien! Min favoritt.

Ellers handler jeg klær hos Mango, Oasis, Tatler, Kookai, Filippa K, H&M og Bruuns Bazar.

Shopper også selvfølgelig når jeg er ute å reiser.

Jeg følger ingen ultra trendy linje, men har min egen enkle stil, og mixer og matcher fra de ulike butikkene.

Selv om jeg er student så bruker jeg masse penger på klær! Det handler om prioriteringer :wink:

Skrevet

1. Benneton, JC, Vero Moda, ONLY, BikBok, Voice of Europe.

2. Lene V, Lindex, Cubus, Neste Stopp,

Skrevet
Aner ikke. Begynner som regel i én ende av gata/området/kjøpesenteret, og avslutter i den butikken som har det jeg skal ha. Hva den heter er totalt uinteressant.  

:sløv:

Kjører Retze-versjonen jeg.

Bortsett fra at jeg bevisst stikker innom Match Woman.

Ellers er det forskjellig fra gang til gang, og det gjelder også sko.

Jeg hater stort sett å kjøpe klær, dvs. lete etter klær da. Når jeg allerede er i kassa, så har jeg jo funnet noe som passer og ser bra ut. Men det er søren ikke lett :o :o

Jeg liker klær, og sånn.... men det er alltid så forb#### vanskelig og tidkrevende....

Skrevet

Forresten : Mango i Karl Johan og i vika, DER var jeg mye før.

Og en butikk jeg bevisst unngår,- Fretex. Har et anstrengt forhold til brukte gamle klær fra ukjente *sær*

Gjest Virvel
Skrevet

1. Handler mest på H&M fordi det passer økonomien min, dessuten finner jeg som regel noe som passer der. Jeg trenger heller ikke å ha dårlig samvittighet hvis jeg går lei av klærne - de er jo ikke så dyre likevel. :)

2. Veldig dyre steder... Men bare vent til jeg blir rik og berømt! :P

Skrevet

Jeg handler mest klær på: Mexx, Voice of Europe, Vero Moda, B-young og Peder Risøe.

Liker også Benetton og BikBok.

Jeg handler ikke klær på: H&M, Lindex og KappAhl. (unntak er undertøy)

Skrevet

Har nesten noen motsatte svar fra andre jeg, da... :lol:

1. Handler ikke bevisst på noen spesielle, men jeg ender som regel opp med klær fra Cubus eller Kapp Ahl. Har kanskje noe med at jeg liker det enkelt, og dessuten så er jeg stor og har derfor måttet kjøpe klær på Excellent tidligere. (JIPPI, jeg trenger ikke det lenger!!!)

2. Dyre butikker, H&M (der må jeg fortsatt opp på BiB pga at det er så små størrelser der, og det er omtrent bare kjerringklær). Lindex har ingen fine klær som jeg har sett.

Jeg er delvis voksen i stilen, men kan samtidig være ungdommelig. Jeg ble nok mer voksen i stilen uten egentlig å ville det, fordi det er ikke ment å finnes store ungdommer.. Alle skal jo passe Miss Sixty-bukser... :cry: Det gjør ikke jeg - så om jeg blir veldig tynn når jeg er 50 vil jeg nok kle meg som en ungdom da! :ler:

Lillian

Skrevet

1. Zara, Mango, French Connection, Beneton, GAP og sånne blanede butikker, som har forskjellige merker som Bruuns Bazar, InWear og Birger & Mikkelsen.

2. Jeg handeler stor sett ikke på H&M, går ofte inn ditt med gode intensjoner, men blir så stresset av at alt henger tett i tett, og det ikke er plass til å skape seg noe oversikt. Så da går jeg bare ut igjen! :oops:

Piglet

Gjest Donna
Skrevet

Jeg styrer bevisst unna "ungdomsbutikkene".....de som har bittesmå klær .....som koster fryktelig mye .....Jeg er ikke interessert i merker - så lenge jeg liker det jeg skal kjøpe og kler det - så har det inne noe å si at det ikke er Miss 60 (er det ikke noe som heter det tro som er så populært blandt de små og slanke?) eller om det er fair lady som sparkjøp selger

Mine klær handles på mer nøytrale steder - og hvor klærne er rimeligere og størrelsene mer normale : Cubus, Lindex, H&M, KappAhl, Spar kjøp, Warehause",

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...