Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2003 #1 Skrevet 28. mai 2003 Jeg sier ikke mer. Angst http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/28/369825.html
Leo Skrevet 28. mai 2003 #2 Skrevet 28. mai 2003 Jeg bare sier det: Sånn går det når kokken ikke bruker operasjonshette Klarte ikke å holde meg nå heller :oops: Ekkelt, ja, men dette var vel kanskje dagens krisemaksimering?!? Edderkopper kan tross alt befinne seg nesten hvor som helst og er vel ikke helt uvanlige utendørs? Høflig opptreden fra personalet er dog en selvfølge.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2003 #3 Skrevet 28. mai 2003 Jeg hadde ikke kommet meg til toalettet..... operasjonshette eller ikke
Leo Skrevet 28. mai 2003 #4 Skrevet 28. mai 2003 Hvis du ikke hadde rukket det kunne jo operasjonshetta VIRKELIG gjort nytte for seg :blunke:
Redhead Skrevet 28. mai 2003 #5 Skrevet 28. mai 2003 Vemmelig!!! Edderkopper er noe med det værste jeg vet, og så finne en i maten :o ! En bør kanskje ha operasjonshette med seg når man går på restaurant heretter, sånn for sikkerhets skyld.
Retz Skrevet 28. mai 2003 #6 Skrevet 28. mai 2003 Jeg synes de er flotte. Nesten like flotte som øgler. http://www.boingdragon.com/fcpix/images/tarantula.jpg
Leo Skrevet 28. mai 2003 #7 Skrevet 28. mai 2003 Alt til sitt bruk, sier nå jeg da! Øgler og edderkopper er ikke mat i min verden. Mulig det ville bli lettere å få oppmerksomhet fra kelneren dersom man har operasjonshette PÅ seg på restaurant...?
VesleBråka Skrevet 28. mai 2003 #8 Skrevet 28. mai 2003 Hadde jeg spist en edderkopp i vanvare, evt oppdaget den på gaffelen like foran munnen min, så vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Noe i retning av skrik og hyl, kaste opp på kelneren; og hvis kelneren hadde kjeftet på meg så tror jeg at jeg nesten hadde stukket gaffelen i ham...ivertfall kastet vannglasset mitt på ham og trampet ut av restauranten med krasse bemerkninger om at HIT kommer jeg aldri mer (så alle gjestene hørte det). Oioioi kanskje best om det ikke skjer, jeg haater edderkopper..
VesleBråka Skrevet 28. mai 2003 #9 Skrevet 28. mai 2003 Åhh kom på en episode...vi var og spiste på en pastarestaurant, og så måtte jeg veldig på do. De hadde en do for alle (lite koslig sted), jeg tar opp lokket - og spretter bakover. Går bestemt tilbake til min kjære og sier at "vi må spise maten kjempefort og gå, for jeg må på do men kan ikke gå her". Han lurte fælt, så jeg ba ham gå på do og se. Han gikk, kom tilbake med et stort smil - det var en sånn fancy doring i gjennomsiktig plast, med schvæære hårete edderkopper nedstøpt i ringen...Fyttikatta, jeg kan ikke sette den stakkars rompa mi på noe sånt.. Vi gikk aldri tilbake dit, utrolig tankeløs do-dekor spør du meg..
Sisilie Skrevet 28. mai 2003 #10 Skrevet 28. mai 2003 -Med fare for å minimalisere enkeltes edderkoppskrekk, må jeg bare fortelle hva jeg fant en gang: - På sydligere breddegrader hadde jeg kjøpt en pose fiken og stod og jafset i meg da jeg oppdaget at de var fulle av hvite mark!!!!!!! :veldigsur: Har ikke spist fiken på mange år etter det.........! PS.- Synes edderkopper er søte, jeg, men ikke i maten.
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2003 #11 Skrevet 30. mai 2003 Jeg synes de er flotte. Nesten like flotte som øgler. http://www.boingdragon.com/fcpix/images/tarantula.jpg Enig med deg jeg. Har et nydelig eksemplar hjemme, men jeg ville jo ikke likt å finne henne i maten da... stakkars liten liksom....
Suzy Skrevet 30. mai 2003 #12 Skrevet 30. mai 2003 Da hadde jeg fått PANIKK!!!!!!! :o Suz - hater edderkopper :-?
*nora* Skrevet 30. mai 2003 #13 Skrevet 30. mai 2003 Æsj!! Må bare dele en historie jeg også, selv om den ikke er om edderkopper. En venninne og jeg var på kafe og koste oss med bakt potet med kjøttsaus. Da min venninne hadde nesten spist opp sin potet, oppdager hun ei svær bille nedi poteten... Gjett om vi komm oss faderlig fort ut derifra! Etter dette har ikke jeg spist bakt potet, nei
Englepusen Skrevet 30. mai 2003 #15 Skrevet 30. mai 2003 Jeg har ikke noe imot edderkopper, har et stort hårete eksemplar av arten hjemme, men jeg hadde ikke blitt overbegistret over å finne en i maten nei. Stankelbein derimot, de er skrekkelig ufyselige!!! (de med laaaange bein og vinger*ugh*) En kompis fortalte om en gang han var ute i hagen en sommer, og av en eller annen grunn hadde munnen åpen da det kom en stankelbein forbi og fløy rett inn i gapet hans...! Tror jeg hadde dødd på flekken jeg!!
VesleBråka Skrevet 30. mai 2003 #16 Skrevet 30. mai 2003 Skrekken er å dra på nachspiel til noen, og så har de en schvæær edderkopp løs i stua, som kjæledyr...jeg hadde kasta beina på nakken og løpt hele veien hjem, vrælende..
Gjest Diva Skrevet 30. mai 2003 #18 Skrevet 30. mai 2003 Jeg skal aldri spise mer, - noen sinne Neida Men jeg avskyr edderkopper og insekter,- og er faktisk livredd dem :oops: Hadde jeg funnet et insekt eller en edderkopp i maten så hadde jeg spydd på stedet og slått til servitøren hvis denne hadde kommet med slikt sprøyt som i saken i første innlegg D.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå