Gå til innhold

Takkekort...


Olse

Anbefalte innlegg

Vi sitter her med to alternativer til takkekort. Tenkte kanskje jeg kunne høre deres mening.

Er det finest med takkekort hvor man ser hele brudeparet litt på avstand eller er det best med å få se ansiktene nærmere?

Var også fristet til å bruke svart/hvitt men tror kanskje den eldre garde ikke blir så glad for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ha to forskjellige? Det hadde vi, et standard til "de gamle", og et litt mer kunstferdig til de andre...

Nå benyttet vi oss ikke av fotograf, så kopiering av bildene ble ikke så dyrt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Hei og gratulerer med bryllupet!

Hva med å ha noen av hver? Blir det noe særlig dyrere?

Jeg ville selv satt mest pris på å få et bilde som var fotografisk bra og der paret så forelsket ut, *gjerne* et portrett i svart/hvitt, enn et bilde der alle detaljene på kjolen viste.

Men damene på jobben minner meg på at vi for all del må ta bilder der hele kjolen og alt vises, ikke sånne ubrukelige nærbilder.

Så som du selv sier... Folk er forskjellige. JEG ville tatt det bildet vi var mest fornøyd med, gjerne et veldig utradisjonelt bilde - helt uten tanke på hva mottakerne helst ville ha. Jeg synes brudebildene og takkekortet skal si noe om brudeparet, ikke om gjestene! De fleste kommer jo i bryllupet og kan ta bilder selv dersom det er helfigurbilder de er ute etter. Eller de kan muligens spørre spesielt etter det hvis det er veldig viktig for dem. De kjenner dere vel jo?

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så syntes jeg det er fint å bruke et takkekort bilde der du ser brudeparet tydelig, uten for mye detaljer, samtidig som en får med seg litt av kjolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er finest dersom hele kjolen og brudebuketten er med. Kjempeflott med litt artig vri, slik at det hele ikke ser så oppstilt ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde gått for svart hvitt /evt. bruntoner (husker ikke hva det heter i farten) i midje-opp eller brysthøyde-opp. Glade ansikter er viktig, gjerne ikke så oppstilt og med naturlige smil, men likevel fint komponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...