Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som er flinke på å tyde drømmer her?

For et par netter siden drømte jeg at det satt en kjempediger pelikan (jeg kødder ikke...) på skulderen min?! Jeg satt å spiste grillmat og fikk plutselig se skyggen av meg selv og at det satt noe på skulderen min, snudde på hodet og fikk se en gedigen pelikan sitte der. Prøvde å riste den av men den gikk ikke av før jeg bøyde meg helt bakover. Da hoppet den ned på bakken men med en gang jeg reiste meg opp igjen så hoppet den opp igjen på skulderen min....

Jeg måtte le når jeg våknet kan dere tenke dere :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg ingen drømmetyder men jeg tror det spiller en rolle for betydningen om du opplevde drømmen som skremmende eller morsom.

Morsomt å høre om andres drømmer, artig drøm du hadde Sist - den har nok et eller annet skjult budskap!

Skrevet

hva symboliserer en pelikan for deg da?

Tror man må finne ut hva drømmetingene betyr for den som drømmer?

Er den positiv negativ? har den egenskaper som noen du kjenner har? deg selv kanskje?hva syntes du om pelikaner generelt sett liksom?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Pelikaner er symbolet på fremgang

Skrevet

men det er jo spørs hva den som drømmer mener.

Liker ikke de drømmetydningene der feks: pelikan betyr fremgang og rødt slips betyr begjær. Det blir for firkantet og utilpasset at folk er ulike.

Skrevet

Hei igjen :wink:

Den følelsen jeg fikk når jeg fikk øye på pelikanen var at den var så stor! Men så veide den nesten ingen ting.... Har det litt tøft på hjemmefronten for øyeblikket og har tenkt at den kanskje symboliserer at jeg har en tung byrde på mine skuldre men da ville vel pelikanen vært tung? Kanskje problemene mine føles tyngre ut enn de i virkeligheten er.. blir jo ren gjetning fra min side.. Jeg var aldri redd for pelikanen men det føltes litt ubehagelig at den "klorte" seg fast, jeg ble liksom ikke kvitt den....

Fantasifulle drømmer har jeg stadig :oops:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Kanskje det betyr at du har framgang på grillmatfronten ?

Eller at siden du rister den av så ønsker du ikke framgang, men har muligheten til det ?

Skrevet

høres veldig bra ut sånn som du tolket det selv synes jeg:)

at problemene føles tyngre enn de er. At du kan riste dem av.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...